۰ نفر

انصاری فرد اولین گلزن تاریخ فوتبال ایران به یونایتد

۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳
کد خبر: 672362
انصاری فرد اولین گلزن تاریخ فوتبال ایران به یونایتد

کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، بازی منچستریونایتد و اومونیا در حالی برگزار شد که کریم انصاری‌فرد در خط حمله تیم قبرسی حضور داشته و از ابتدا در ترکیب این تیم بازی می‌کند تا حضور در مقابل منچستریونایتد را تجربه کند.

سی و چهار دقیقه پس از شروع بازی اومونیا نیکوزیا و منچستریونایتد یک قرار تماشایی از پشت دفاع شاگردان تن‌هاخ باعث شد تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و در حالی که فشار مدافع یونایتد را پشت سر خود حس می‌کرد، با ضربه دقیق توانست دروازه ده‌خیا را باز کند.

این گل روی یک ضد حمله رقم خورد و در حالی که اریکسن تلاش می‌کرد جلوی برونو هافبک اومونیا را بگیرد، او به سمت دروازه حرکت کرد و انصاری‌فرد نیز به خوبی خود را از مدافع پیش رو جدا کرد و با فرار فوق‌العاده از خط آفساید یونایتد، در موقعیت تک به تک ضربه را به طاق دروازه ده خیا زد که توپ پس از برخورد به دستان گلر اسپانیایی در درون دروازه قرار گرفت.

نکته جالب اینکه انصاری‌فرد پس از این گل که شاید مهمترین گل باشگاهی‌اش باشد، خوشحالی نکرد و دستان خود را بالا برد و پذیرای هم‌تیمی‌هایش شد که سر از پا نمی‌شناختند.

همچنین هواداران اومونیا نیز به شدت خوشحالی می‌کردند و پس از این گل دور از انتظار، جو ورزشگاه به شکلی ویژه تغییر کرده بود.

نکته ویژه این گل فرار انصاری‌فرد از خط آفساید بود و آنطور که وی ای آر نیز نشان داد، او مساوی با آخرین مدافع منچستر قرار داشت و به شکلی هنرمندانه از تله آفساید فرار کرد و گلش در موقعیت سالم به ثمر رسید.

اگرچه پیش از این علی پروین در بازی دوستانه توانسته بود دروازه منچستریونایتد را با پیراهن پرسپولیس باز کند اما کریم با این گل زننده اولین گل بازیکنی ایرانی به منچستریونایتد در دیداری رسمی لقب می‌گیرد.

انصاری‌فرد علاوه بر گل تماشایی که باعث برد اومونیا در نیمه اول شده، در پرسینگ و کارهای دفاعی نیز حضور فعالی داشته و در کنار فیلیپه زوج فعال و خطرناک خط حمله را تشکیل داده است.

باید دید در نیمه دوم اومونیا موفق به حفظ این گل و پیروزی خواهد شد یا خیر؟