۰ نفر

برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر با درخشش قائدی

۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰
کد خبر: 661535
برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر با درخشش قائدی

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر ایران با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر ایران با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

تیم‎های ملوان و استقلال امروز(پنجشنبه) در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه تختی انزلی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

آبی‌پوشان تهرانی که در گام نخست به سپاهان باختند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان پس از یک فصل شکسته شود، در انزلی هدفی جز پیروزی و سه امتیاز کامل نداشتند تا نشان دهند در لیگ بیست‎‌ودم نیز نیز به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‎‌شان هستند.

ملوان گرچه در هفته اول همچون استقلال بازنده از زمین خارج شد اما شاگردان مازیار زارع به خوبی می‌دانستند یک نتیجه مطلوب مقابل آبی‌پوشان تهرانی می‌تواند آنها را به ادامه لیگی که به طور حتم برایشان با فراز نشیب‌های فراوان همراه خواهد بود، بیمه کند.

قضاوت این مسابقه را «سیدرضا مهدوی» با کمک‌های «امیررضا آشور ماهانی» و «احد سلطانی» بر عهده داشتند.

در دقیقه ۸: ارسال مهدی‌پور بر روی دروازه به کوین یامگا رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را به سجاد شهباززاده رساند اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه، با برخورد به سعید کریمی مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۲: محمد صادق بارانی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به خارج رفت.

دقیق ۱۶:پاس سجادشهباززاده در عمق به کوین یامگا رسید و شوت این بازیکن از زاویه بسته توسط  رضا حیدری مهار شد.

 دقیقه ۲۷: پرتاب اوت ملوان به صادق بارانی رسید و این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ای استقلال را در کارنامه‌اش دارد با پاس رو به عقب توپ را به سجاد بازگیر رساند و ضربه فنی و محکم این بازیکن دور از دستان حسینی به گل اول قوهای سفید تبدیل شد.

پس از اینکه دروازه استقلال باز شد، ساپینتو در حرکتی عجیب برانکارد کنار نیمکت آبی ها را شوت کرد که این مسئله با اعتراض کادرپزشکی همراه شد

دقیقه ۳۷: استقلال این فرصت را داشت گل تساوی را به ثمر رساند اما ضربه سر محمد محبی توسط رضا حیدری برگشت داده شد.

در دقیقه ۵۲: ارسال حردانی بر روی دروازه ملوان با عبور از مدافع و دروازه بان ملوان به محمد محبی برخورد کرد و توپ از بالای دروازه خالی به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۷: ابوالفضل جلالی با حرکت دیدنی خود چند بازیکن ملوان را از پیش رو برداشت و با ارسال خود از جناح چپ یامگا را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه کم دقت این بازیکن با برخورد به مدافع ملوان به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۸: استقلال به گل تساوی رسید، ارسال کرنر مهدیپور با ضربه سر عارف غلامی مدافع پیش تاخته استقلال همراه شد تا دروزاه رضا حیدری باز شود.

در دقیقه ۶۷: پاس صادق بارانی پشت مدافعان استقلال به مسعود زائر کاظمین رسید و او در موقعیت تک به تک با حسینی توپ را به بیرون زد تا آه از نهاد ملوانی‌ها بلند شود.

دقیقه ۷۳: ملوان باز هم صاحب موقعیت شد،  پاس کاظمین به سجاد بازگیر رسید و او در موقعیت تک به تک با حسینی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه ۷۹: کوین یامگا از جناح راست حرکت بسیار خوبی را انجام داد و پاس او در دهانه دروازه ملوان به مهدی قایدی رسید تا این بازیکن گلزنی کند.

 دقیقه ۹۶: حرکت خوب مهدی قایدی در محوطه جریمه ملوان با خطای مدافع ملوان روی او همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهدی پور پشت توپ ایستاد و خلاف جهت دروازه‌بان ملوان، گل سوم آبی‎‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری(آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی(پیمان بابایی)، کوین یامگا(آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده(مهدی قایدی) و جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر(ارسلان تفضلی)، میلاد شعبانلو(امیر حسین یحیی‌زاده)، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی(محمود مطلق زاده) و مهدی مومنی(میلاد جهانی)