۰ نفر

واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

اگر شخص دیگری به جز تاج این کارنامه را به بار می آورد، با او چه می کردید؟ / حرف هایم را اگر به کوه می زدم آب می شد اما آقایان عین خیالشان هم نیست!

۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 659633
اگر شخص دیگری به جز تاج این کارنامه را به بار می آورد، با او چه می کردید؟ / حرف هایم را اگر به کوه می زدم آب می شد اما آقایان عین خیالشان هم نیست!

امیررضا واعظی آشتیانی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال که تایید صلاحیت نشد، صحبت‌های جالبی را درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور مهدی تاج دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، واعظی آشتیانی درباره عدم احراز صلاحیت‌اش برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: « من نخواستم تا برای احقاق حق خودم وارد جنجال جدیدی شوم که اگر می‌شدم هم اتفاق خاصی رخ نمی‌داد. با این حال من حرف‌هایم را با ادبیات جدیدی زدم. حرف‌هایی که اگر به کوه می‌زدم، آب می‌شد ولی آقایان انگار برایشان مهم نیست! برخلاف برخی، اصلا علاقه ندارم که برای حضور در پست و مقام از کسی دستور بگیرم و جای دیگری اتفاقات را برایم رقم بزنند. در تلویزیون حرف‌های ارشادی و توصیه‌ای به آقای تاج داشتم که اگر به دیوار می‌گفتم، فرو‌ می‌ریخت. منتهی دوستان همینطوری هستند و کاری نمی‌توان کرد.»

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه گفت:« اگر سازمانی قرار است بزرگ باشد، باید مدیران و افراد قوی وارد آن شوند. باور کنید اگر من رییس فدراسیون می‌شدم، از لحاظ ساختاری و اقتصادی به ضرر من بود. خیلی‌ها هستند که حاضرند برای کار در فدراسیون نذری هم بدهند. قبلا هم گفته‌ام ۵ هزار میلیارد تومان پول در فوتبال در گردش بوده اما به جز بداخلاقی و بی احترامی و پول مفت جا به جا کردن چه اتفاقی در این سال‌ها رخ داده است؟ این فوتبال گران است و باید ارزان شود تا بخش خصوصی وارد شود ولی این دوستان از قدیم اجازه این کار را ندادند.»

 رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری و قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی یک سوال مهم هم دارد:« سوال من این است که اگر شخص ثروتمندی مثل آقای تاج در این موقعیت نبود با او‌ چه برخوردی می‌کردید؟ من به عنوان احدی از اعضای این جامعه می‌پرسم اگر به جز آقای تاج یک انسان معمولی چنین قراردادی را می‌بست و ضرر به بیت المال وارد می‌کرد، چه مجازاتی را برای او در نظر می‌گرفتید؟»