۰ نفر

پایان ماجرای پرحاشیه وریا غفوری

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 656680
پایان ماجرای پرحاشیه وریا غفوری

تکلیف وریا غفوری بعد از چند هفته جدایی از استقلال مشخص شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، شاید بدبین‌ترین هواداران استقلال هم تصور نمی‌کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. از همان زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص تیم جدید غفوری مطرح شد ولی فولاد نخستین تیمی بود که به کاپیتان سابق آبی‌ها پیشنهاد داد و حتی جواد نکونام هم در مصاحبه‌ای تأکید کرد که اگر غفوری در استقلال نماند، آنها تمایل به جذب این بازیکن دارند.

۲ هفته بعد از ابراز تمایل نکونام برای جذب غفوری، این بازیکن سرانجام در تمرین فولاد حاضر شد تا رسانه‌ها از حضور قطعی او در تیمِ نکونام خبر بدهند. جالب اینجاست که وریا فقط یک جلسه در تمرین فولاد حاضر شد و عجیب‌تر اینکه حتی تمرین هم نکرد و فقط یک عکس با پیراهن فولاد گرفت. انتظار می‌رفت او همراه با فولاد به ترکیه برود ولی غفوری در این سفر غایب بود تا مهم‌ترین بخش تمرینات آماده‌سازی فولاد را از دست بدهد؛ همین اتفاقات هم شایعاتی را ایجاد کرد که باشگاه فولاد مجوز عقد قرارداد با وریا را دریافت نکرده و نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند.

با این حال هر وقت خبرنگاران در این مورد از گرشاسبی مدیرعامل فولاد سؤال می‌کردند، او تأکید داشت که منعی برای عقد قرارداد با غفوری وجود ندارد اما این تصور ایجاد شده بود که در پشت پرده مسائلی وجود دارد که گرشاسبی دوست ندارد به آنها اشاره کند.

روز سه‌شنبه اما غفوری در نخستین تمرین فولاد بعد از بازگشت از اردوی ترکیه حاضر شد تا مشخص شود که او در آستانه حضور رسمی در این تیم قرار دارد. یکی از مربیان فولاد می‌گوید: «وریا از سه‌شنبه با ما تمرین کرد و باشگاه هم به ما اعلام کرد که مشکلی برای ثبت قرارداد این بازیکن وجود ندارد. او بازیکن باتجربه‌ای است و می‌تواند به تیم ما کمک کند.» به‌نظر می‌رسد باید پیوستن غفوری به فولاد را قطعی بدانیم.

او حالا باید پس از جدایی تلخ از پایتخت، پس از ۶فصل حضور در لباس آبی‌پوشان، راهی اهواز شود و این بار به‌عنوان بازیکن فولاد در میادین حاضر شود. غفوری در این چند هفته شرایط سختی را سپری کرد و حالا شاید حضور در فولاد شروع روزهایی شیرین برای او باشد.