۰ نفر

ماجدی: نمی‌دانم VAR به نیم فصل می رسد یا خیر / اولویت با تیم ملی است

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 655933
ماجدی: نمی‌دانم VAR به نیم فصل می رسد یا خیر / اولویت با تیم ملی است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: دنبال این هستیم تا فناوری کمک‌داور ویدئویی را هرچه سریع‌تر امسال وارد کنیم؛ نمی‌دانم به نیم‌فصل اول می‌رسد یا خیر اما قول می‌دهم با بهترین کیفیت آن را وارد کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: لیگ فوتبال ایران برآیند فوتبال کشورمان است. باید بنده و همکارانم کاری کنیم که نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته‌تر، مدون‌تر و با شفافیت بیشتر این لیگ ادامه پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جام جهانی هستیم. به خاطر بحث فیفادی تغییراتی در برنامه‌ریزی خواهیم داشت. خواهش می‌کنم تیم ملی و سازمان لیگ را درک کنید. اولویت امسال، تیم ملی فوتبال ایران است. تیم‌ها را درک می‌کنم. تعطیلاتی به وجود می‌آید و کار سختی است اما خواهش می‌کنم آستانه تحمل را بالا ببرید و اجازه بدهید همکاری و تعامل بین فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌ها به وجود بیاید.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین بیان داشت: در ماه گذشته خدمت مدیران باشگاه‌ها بودم. اجازه بدهیم بحث‌هایی که در خصوص داوری هست درون خانوادگی و بین مدیران حل شود و به زمین فوتبال وارد نشود. دنبال این هستیم تا وی.ای.آر/VAR را هرچه سریع‌تر امسال وارد کنیم. نمی‌دانم به نیم‌فصل اول می‌رسد یا خیر اما قول می‌دهم با بهترین کیفیت آن را وارد کنیم. خواهش می‌کنم تا آن زمان اجازه بدهند داوران ما آن چیزی که در ذهن‌شان است را انجام دهند. اشتباهی اگر رخ می‌دهد سهوی است و فراغت بال را به داوران و خشونت‌ها را کاهش بدهیم.

وی همچنین تصریح کرد: خشونت در ورزش و فوتبال وجود دارد. رشته‌های دانشگاهی مثل والیبال و بسکتبال هم در امان نیستند. فقط به نتیجه نگاه نکنیم. اینطور می‌شود خشونت‌ها را کاهش داد. اگر در فوتبال و فوتسال این ماجرا را عملی کنیم در بقیه رشته‌ها هم تاثیرگذار خواهد بود. همه چهره‌های حاضر در جمع فوتبالی هستند و متوجه می‌شوم که موافق یا مخالف هستند.