۰ نفر

اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸
کد خبر: 655898
اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس

هواداران اتلتیکومادرید تمایلی به انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد به این باشگاه ندارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله هنوز به تمرینات پیش فصل منچستریونایتد اضافه نشده و اخبار حاکی از آن بوده که این بازیکن پرافتخار در تلاش است تا در فصل تابستان امسال باشگاه فعلی خود را ترک کند. از اتلتیکومادرید به عنوان یکی از مشتریان رونالدو نام برده شده و به نظر می رسد دیگو سیمئونه علاقمند است برای کسب موفقیت در فصل بعد لیگ قهرمانان، بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت را به ترکیب اصلی خود اضافه کند. اما به نظر می رسد حداقل هواداران روخی بلانکوس اصلا موافق این انتقال نیستند.

هواداران اتلتیکو مادرید اکنون در شبکه اجتماعی توییتر نارضایتی خود را از این اقدام باشگاه ابراز کرده و کمپینی را با استفاده از هشتگ ContraCR7 (به معنای بر ضد کریستیانو رونالدو) راه اندازی کرده اند. هواداران اتلتیکومادرید کریستیانو رونالدو به عنوان نمادی از باشگاه رقیب همشهری یعنی رئال مادرید می شناسند و به همین دلیل آنها که به صراحت اعلام کرده اند حضور این ستاره پرتغالی در متروپولیتانو را نمی پذیرند و حتی در صورت انتقال رونالدو به اتلتیکومادرید، این ستاره بزرگ مورد استقبال قرار نمی گیرد.

این بازیکن در دوران حضور در رئال مادرید اصلا رابطه خوبی با طرفداران تیم رقیب نداشت و در دوران بازی در استادیوم ویسنته کالدرون و در ادامه متروپولیتانو، به شدت مورد حمله هواداران اتلتیکو قرار می گرفت. این روند حتی در دوران انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس و در ادامه منچستریونایتد نیز ادامه یافت و این بازیکن هرگاه به استادیوم خانگی اتلتیکو رفت، به شدت مورد سرزنش قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو چهار سال قبل و در دیدار رفت یوونتوس برابر اتلتیکو در مادرید عدد پنج را به نشانه تعداد قهرمانی های خود در اروپا و ناکامی این تیم در این تورنمنت نشان داد. در ادامه درگیری بزرگی بین او و دیگو سیمئونه شکل گرفت و رونالدو در مسابقه برگشت با هت تریک تاریخی خود، به شکل تندی پاسخ سرمربی آرژانتینی حریف داد و طبیعتا منفورتر از قبل شد.

بدین ترتیب اتلتیکومادرید حتی در صورت رفع موانع مالی نیز مشکل بزرگی به نام عدم رضایت بخشی قابل توجهی از هواداران خود را برای جذب کریستیانو رونالدو خواهد داشت. بدین ترتیب در فصل دو هفته مانده به شروع فصل، شرایط برای این ستاره بزرگ مبهم تر از قبل شده است.

این ها نمونه ای از اعتراضات هواداران اتلتیکومادرید به شایعه جذب کریستیانو رونالدو است:

رونالدو