۰ نفر

پشت پرده ریشه تاریخی کم محلی علی دایی به وزیر ورزش!

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبر: 654536
پشت پرده ریشه تاریخی کم محلی علی دایی به وزیر ورزش!

علی دایی در حاشیه مراسم کیش برخورد سردی با حمید سجادی داشت و بی تفاوت به او بود. ویدئویی که در شبی که او روی سن گفته برای تاکید بر واژه خلیج فارس به کیش سفر کرده حسابی پر بیننده شده اما ریشه اختلافات دایی و سجادی کجاست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای ورزش تورنتو، لب خوانی حرف های علی دایی به مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی نشان می دهد دایی صراحتا می گوید در هواپیمای مسیر تهران و کیش هم دایی اعتنایی به وزیر ورزش و اطرافیانش نکرده و همین قدر با آنها سرد بوده است؟ اما ریشه این اختلافات کجاست و چرا چنین سرد دایی از کنار این مقام عالیرتبه ورزش کشور گذشته است؟

ریشه این اختلافات را می شود با مرور گذشته همکاری این دو در باشگاه سایپا یافت . جایی که دایی جوان در شروع مربیگری اش در سایپا و پس از قهرمانی با این تیم راهی تیم ملی شد اما همزمان سرمربی تیم ملی هم بود. جایی که حمید سجادی پس از شروع مدیریت مهرداد بذرپاش در مجموعه خودروسازی سایپا به مدیریت باشگاه رسید و نتوانست رابطه ای گرم با علی دایی در قامت عضو هیات مدیره سایپا داشته باشد.

سجادی در آن سال از ابتدا گزینه های آلمانی مورد نظر علی دایی چون یورگن کهلر را به سایپا نیاورد و سپس با پیر لیت بارسکی قرارداد بست و با جدایی زود هنگام این آلمانی از کادر ایرانی پیشنهادی دایی به سرمربیگری رضا فروزانی هم زیاد حمایت نکرد و به جای شان سراغ محمد مایلی کهن بزرگترین منتقد همیشگی علی دایی رفت که آن سال ها با دایی پرونده های متعدد در دادگاه داشتند.

علی دایی پس از آن اتفاقات حتی زمانی که حمیدسجادی با رایزنی حسین رضازاده و چند عضو دیگر هیات مدیره تیم سعی در برقراری رابطه دوستانه میان شان داشت هم حاضر به آشتی نشد و به نظر می رسد با گذشت ۱۵ سال از آن اتفاقات هنوز علی دایی قهرمان اسبق دوومیدانی را نبخشیده و ترجیحش کم محلی به اوست حتی اگر وزیر ورزش شده باشد!