۰ نفر

ادعای عجیب درباره آینده کریستیانو رونالدو

۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹
کد خبر: 654183
ادعای عجیب درباره آینده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شانس بازی تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه را در فصل آینده خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، بحث درباره تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد و پیوستن این بازیکن به باشگاهی دیگر هنوز به پایان نرسیده است.

او یک سال پیش از یوونتوس جدا شد تا پس از ۱۲ سال دوری بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند، اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یکی از سخت‌ترین فصل‌های فوتبالی خودش را سپری کرد.

شیاطین سرخ بدترین نتیجه تاریخ حضورشان در لیگ برتر را در فصل گذشته به دست آوردند و در نهایت به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رضایت دادند تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز بمانند.

تمامی این اتفاقات در کنار عملکرد نه چندان خوب این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شد که او به فکر جدایی از این باشگاه باشد و درخواستش را نیز با مدیران این باشگاه لیگ برتری در میان بگذارد.

در روز‌های اخیر نام باشگاه‌های بسیاری از اینتر و رم گرفته تا بایرن مونیخ و ناپولی در کنار نام رونالدو شنیده شد، اما حالا روزنامه اسپانیایی آ. اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند.

او در طول دوران حضورش در رئال مادرید بار‌ها دروازه این تیم را باز کرده و دو بار مانع از رسیدن آن‌ها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد تا دشمن درجه یک اتلتیکو لقب بگیرد، اما حالا گفته می‌شود که نمایندگانش با سیمئونه دیدار کرده‌اند و او را برای انجام این انتقال متقاعد کردند.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهاد مدیران اتلتیکو می‌تواند نظر این بازیکن و همچنین مدیران یونایتد را برای فروش او در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش جلب کند یا خیر.