۰ نفر

آشپزی ملی پوشان در هتل

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبر: 653944
آشپزی ملی پوشان در هتل

ملی پوشان والیبال کشورمان که دلشان برای غذای خانگی تنگ شده بود در هتل آشپزی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان ۸ خرداد ۱۴۰۱ به منظور برگزاری آخرین مرحله اردوی آمادگی خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ راهی بلگراد شد؛ از آن تاریخ تاکنون ملی‌پوشان کشورمان به ایران بازنگشته‌اند و درگیر رقابت‌های تدارکاتی و لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ هستند.

مردان والیبال کشورمان پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌ها که با درخشش و صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی همراه بود، با توجه به زمان محدود تا آغاز مرحله نهایی در گدانسک اردو زدند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری کردند تا به این ترتیب سفر کاروان والیبال ایران طولانی‌تر شود.

با توجه به دوری بیش از ۴۵ روزه ملی‌پوشان از ایران، خستگی تمرینات فشرده و مسابقات پی‌درپی، با درخواست بازیکنان و موافقت کادر فنی، امیرحسین اسنفدیار اعلام آمادگی کرد تا در روز‌های باقیمانده از اردو در رستوران هتل برای ملی‌پوشان غذای ایرانیِ خانگی آماده کند.

پس از هماهنگی‌ها انجام شده و تهیه مواد لازم، رستوران هتل تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار امیرحسین اسفندیار و علیرضا طلوع‌کیان گذاشت. به این ترتیب مربی و بازیکن تیم ملی کشورمان پس از تمرین بدنسازی در نوبت صبح به تهیه غذای ایرانی (مرغ و کباب به همراه برنج) پرداختند که این موضوع ضمن خوشحالی بازیکنان، موجب جلب توجه لهستانی‌ها هم شد.