۰ نفر

سجادی: فوتبال باید از بلاتکلیفی خارج شود/ فضای فوتبال مشوش نیست

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 653673
سجادی: فوتبال باید از بلاتکلیفی خارج شود/ فضای فوتبال مشوش نیست

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران باید از بلاتکلیفی خارج شود و به همین دلیل جلسه‌ای با حضور سرپرست این فدراسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ‌حمید سجادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت تیم‌ملی فوتبال ایران، ‌اظهار کرد: بلاتکلیفی فوتبال باید برطرف شود و امروز با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد. مطالعات و بررسی‌هایی صورت گرفته است. بخشی از فدراسیون در حوزه کمیته فنی مباحث فنی را دنبال می‌کند و دیدگاه‌های آن‌ها به صورت محرمانه در اختیار بنده قرار خواهد گرفت و بخش دیگر هیات رییسه فدراسیون است که دیدگاه خود را دارند و در نهایت بررسی دو دیدگاه مدنظر قرار می‌گیرد و تصمیم گیری می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی دارد و با توجه به وظایف تعریف شده، در کنار تیم‌ملی فوتبال ایران هستیم و حمایت‌های لازم از سوی دولت انجام خواهد گرفت و هرگونه حمایت مالی و معنوی از تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نه تنها در رشته فوتبال بلکه در هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی صلاح نیست که وزارت ورزش دخالت فنی داشته باشد، خاطرنشان کرد: حتی در رشته دوومیدانی که رشته تخصصی بنده است به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی ورود کنم و به نظر رییس و هیات رییسه احترام می‌گذارم.

سجادی در این خصوص که آیا توصیه‌ای در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم‌ملی فوتبال ایران شده است یا خیر؟ عنوان کرد: دیدگاه‌های مختلف مطرح می‌شود و عده‌ای می‌گویند کادر فنی ایرانی و عده‌ای به کادر فنی خارجی اعتقاد دارند و در این میان مطالب مختلفی نیز در فضای رسانه‌ای از سر دلسوزی منتشر می‌شود؛ تمام نکات و مسائل مطرح شده بررسی خواهد شد و در نهایت فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد حقوق روزانه ۱۵۰ هزار تومانی بهروز عطایی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران نیز، گفت: از اعدام و ارقام اطلاع ندارم اما عطایی برادر و دوست متخصص ماست و مراحل رشد وی مشخص است. اثرات ارزشمند معلوم بوده و به شایستگی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شده است و خوشبختانه آحاد مردم از کیفیت و عملکرد تیم ملی والیبال راضی بوده اند و مسئولان مختلف کشور با توفیقات والیبال خوشحال و به بنده تبریک می‌گفتند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه آیا فضای فوتبال مشوش است، تصریح کرد: فضای فوتبال مشوش نیست و نباید از این عبارت استفاده کرد.