۰ نفر

جدایی‌ ستاره استقلال قطعی شد؛ مالک تیم بلژیکی دیوانه اوست!

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 653669
جدایی‌ ستاره استقلال قطعی شد؛ مالک تیم بلژیکی دیوانه اوست!

حضور امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در تیم شارلوا بلژیک قطعی شد. مالک این باشگاه بلژیکی گفت: من و سرمربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امیرحسین حسین زاده که از مدتها پیش مدنظر باشگاه شارلوا بلژیک قرار داشت، سرانجام حضورش در این تیم را قطعی کرد. مهدی بیات مالک ایرانی این باشگاه امروز با تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، این خبر را تأیید کرد.

بیات در تازه‌ترین مصاحبه خود تاکید کرد که این باشگاه به زودی پذیرای «نذیر بن بوعلی» بازیکن الجزایری تیم پارادو و امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی از استقلال خواهد بود.

بیات درباره امیرحسین حسین زاده گفت: این یک پروفایل خاص است که ما برای مدت طولانی دنبال می‌کنیم. هم من و هم مربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم.

وی افزود: حسین زاده یک بازیکن جوان است. ما سعی می‌کنیم به سرعت قرارداد را ببندیم، زیرا می‌دانیم که یک بند آزادسازی در قراردادش وجود دارد و باید مبلغی را به باشگاه استقلال بپردازیم. ما این بند را فعال می‌کنیم. همچنین درخواست ویزا را نیز ارسال کردیم.

امیرحسین حسین زاده در روزهای گذشته در تمرین استقلال حضور داشت اما امروز در تمرین آبی‌ها غیبت داشت تا حضورش در شارلوا جدی تر بشود.

در قرارداد حسین زاده آمده است که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار دلار می‌تواند این تیم را ترک کند. به نظر می‌رسد شارلوا هم با پرداخت این مبلغ به استقلال، رضایتنامه حسین زاده را گرفته است.

شارلوا در سال‌های اخیر بازیکنانی نظیر کاوه رضایی، علی قلی زاده و یونس دلفی را از ایران به خدمت گرفته بود.