۰ نفر

مشکل جدید بارسا؛ هواداران پول ندارند بلیت بخرند

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹
کد خبر: 653122
مشکل جدید بارسا؛ هواداران پول ندارند بلیت بخرند

باشگاه بارسلونا که قرار بود فردا بلیت‌های کامل فصل آینده بازی‌های نوکمپ را به صورت یکجا به فروش برساند اعلام کرد فروش بلیت‌ها به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، هیات‌مدیره باشگاه بارسلونا اعلام کرد فروش بلیت‌های کامل مسابقات فصل آینده بارسا که در نوکمپ برگزار خواهد شد به تاریخی دیگر موکول شد. طبق برنامه قبلی قرار بود این بلیت‌ها فردا به فروش گذاشته شود.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد به دلیل مشکلات اقتصادی فعلی در اسپانیا و مشکل هواداران و خانواده‌ها در پرداخت بهای بلیت‌ها تصمیم گرفته فروش آنها را به تاریخی دیگر موکول کند.

در بیانیه هیات‌مدیره بارسا چنین آمده است:" با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و افزایش شدید نرخ تورم که روی قیمت بلیت‌های فصل 2022-2023 تاثیر گذاشته، باشگاه تصمیم گرفت فروش آنها را به تاریخ دیگر موکول کند".

بارسا در بخش دیگر بیانیه اعلام کرد:" لازم است تهمیداتی اندیشیده شود که هم منافع شرکای تجاری باشگاه تامین شده و هم هواداران بتوانند در شرایط اقتصادی فعلی، راحت‌تر برای خرید بلیت‌ها اقدام کنند. یکی از راه‌حل‌ها می‌تواند فروش اقساطی بلیت‌ها باشد. باید این را در نظر داشت که برخی خانواده‌ها برای بیش از یکی از اعضای خانواده بلیت خریداری می‌کنند و در شرایط فعلی، پرداخت چنین مبلغی برای آنها سنگین خواهد بود".

باشگاه بارسلونا می‌گوید برای فروش بلیت‌های فصل آینده فعلا تاریخی مشخص نشده است. باشگاه کاتالان در ادامه بیانیه خود اعلام کرد به زودی تمهیداتی خواهد اندیشید که فروش بلیت‌ها با توجه به توان مالی خریداران و با رعایت ایمنی در فرایند خرید صورت بگیرد.