۰ نفر

مربی رزومه دار اروپایی پرسپولیس، به زودی در تهران

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کد خبر: 653071
مربی رزومه دار اروپایی پرسپولیس، به زودی در تهران

باشگاه پرسپولیس بزودی از عضو جدید کادر فنی سرخ‌پوشان رونمایی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، با پایان لیگ برتر بیست و یکم که مربی تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه جدا شدند.حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی مشغول به کار شد و داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور هم به عضویت کادر فنی تیم هوادار تهران درآمدند. از طرف دیگر ننکا به عنوان مربی دروازه‌بانان و لوسادا به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی پرسپولیس ملحق شدند اما همچنان مربی و دستیار اول به کادر فنی یحیی گل‌محمدی ملحق نشده است.

در روزهای اخیر نام‌های زیادی برای عضویت در کادر فنی پرسپولیس و مربی‌گری در این تیم مطرح شد اما هر بار این نام‌ها تکذیب شدند و یا اینکه توافقات برای همکاری قطعی در این خصوص به دست نیامد.

یحیی گل‌محمدی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس و در مصاحبه‌ای که در جمع خبرنگاران انجام داد اعلام کرد که به زودی دستیار اول او معرفی و انتخاب خواهد شد. در اینباره یحیی گل‌محمدی برای یک نام به قطعیت رسیده و باشگاه پرسپولیس به دنبال رسیدن توافقات نهایی با این مربی است.

این مربی که گفته می‌شود رزومه‌دار هم هست به احتمال فراوان تا آخر هفته به تهران خواهد آمد تا پس از عقد قرارداد رسمی با سرخ‌پوشان، کار خود را در پرسپولیس آغاز کند.

گفته می‌شود این مربی اروپایی است و در قاره سبز تجربه کار دارد و حضور در تهران و باشگاه پرسپولیس برای او یک تجربه جدید و جذاب به حساب می‌آید. باشگاه پرسپولیس در حال فراهم کردن مقدمات عقد قرارداد با این مربی است و این مربی پس از حضور در  تهران و عقد قرارداد به صورت رسمی کار خود را در کادر فنی پرسپولیس آغاز می‌کند.