۰ نفر

صیادمنش به هال‌ سیتی پیوست + عکس

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 651912
صیادمنش به هال‌ سیتی پیوست + عکس

با اعلام رسمی دو باشگاه هال سیتی و فنرباغچه، اللهیار صیادمنش به کارش در رقابت های چمپیونشیپ انگلیس ادامه می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، همانطور که انتظار می رفت، قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی دائمی شد و این بازیکن به صورت رسمی از فنرباغچه راهی این تیم شد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت این باشگاه انگلیسی آمده است: هال سیتی با خوشحالی اعلام می کند که اللهیار صیاد منش با انتقال دائمی در ازای مبلغی نامشخص و مشروط به دریافت مجوز کار، از فنرباغچه به هال سیتی بازگشت.

این بازیکن 21 ساله قراردادی 4 ساله با ببرها منعقد کرده است که دارای گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با نظر باشگاه است.

این ملی پوش محبوب ایرانی ابتدا در ماه ژانویه به صورت قرضی از غول ترکیه به هال سیتی پیوست.

او 12 بازی برای ببرها انجام داد - 6 بازی به صورت فیکس - و تنها گل خود را در پیروزی 2-1 مقابل کاردیف سیتی به ثمر رساند که از نظر ریاضی بقای ما در چمپیونشیپ را تضمین کرد.

سرعت بالا و اخلاق کاری بی وقفه باعث شد او به سرعت نزد هواداران هال سیتی محبوب شود و جوایز بهترین بازیکن و گل ماه آوریل را از آن خود کند.

صیادمنش که به عنوان یکی از جذاب‌ترین جوان‌های کشورش شناخته می‌شود، دوران بزرگسالی خود را در کشورش و با استقلال آغاز کرد و سپس در می 2019 با فنرباغچه قرارداد امضا کرد.

صیادمنش

او یک ماه بعد در اولین بازی ملی خود به جوانترین گلزن تاریخ ایران تبدیل شد و از دوران قرضی با تیم ترکیه ای استانبول اسپور و تیم اوکراینی زوریا لوهانسک لذت برد.

عملکرد او برای زوریا بدین صورت بود که در 35 بازی لیگ 12 گل به ثمر رساند و باعث شد تا او به عنوان یکی از 11 بازیکن برتر لیگ اوکراین در فصل 2020/21 انتخاب شود.