۰ نفر

واکنش دستیار مجیدی به صحبت های یزدانی

۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 650903
واکنش دستیار مجیدی به صحبت های یزدانی

صالح مصطفوی مربی فصل گذشته تیم استقلال به اظهارات سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، سیاوش یزدانی در آخرین گفت‌وگوی خود مدعی شد او در آغاز لیگ بیست و یکم با دریافت پیشنهاد خارجی مناسب از استقلال جدا شود اما فرهاد مجیدی اجازه جدایی به او نداد تا به این شکل او درگیری مشکلات مشمولیت سربازی بشود. این بازیکن همچنین مدعی شده وعده مالی فرهاد مجیدی به او نیز عملی نشد تا او از نظر مالی هم ضرر بکند.

این صحبت ها واکنش صالح مصطفوی را در پی داشت و مربی فصل گذشته استقلال در گفت‌وگو با ما گفت: متاسفانه در روز های اخیر چند مصاحبه از جانب سیاوش یزدانی عزیز بازیکن توانمند و خوب باشگاه استقلال انجام شد که لازم دانستم توضیحاتی درباره این صحبت ها بگویم.

او با تاکید بر بی اطلاع بودن کادرفنی از شرایط یزدانی گفت: درباره بحث اینکه کادرفنی و آقای مجیدی می‌دانستند که سیاوش شش ماه بعد از قراردادش سرباز می‌شود واقعا اینطور نیست. هم خود آقای مجیدی و هم ما واقعا مطلع نبودیم که سیاوش قرار است سرباز شود و اگر‌ می‌دانستیم شاید تصمیمات دیگری می‌گرفتیم که هم به نفع سیاوش باشد و هم تیم استقلال.

مصطفوی ادامه داد: واقعا تیم استقلال از میانه فصل که دو مهره اصلی اش را از دست داد چه از نظر روحی و چه از نظر شکل تیمی آسیب دید. قطعا اگر ما می‌دانستیم سیاوش این فصل سرباز بشود تصمیم دیگری برای تیم می‌گرفتیم.

وی در واکنش به بحث هایی در درباره مبلغ قرارداد و قرارداد خارجی مطرح شد عنوان کرد: واقعیت این است که ما و باشگاه متوجه پیشنهاد خارجی رسمی برای سیاوش نشدیم؛ شاید صحبت هایی با او کرده بودند و قول و قراری داده بودند که قطعا همینطور است ولی چیزی رسمی وجود نداشت و آقای مجیدی بارها ثابت کرده که جلوی پیشرفت بازیکنان را نمی‌گیرد و هر بازیکنی که می‌خواست برای ادامه زندگی، پیشرفت و موفقیت جای دیگری برود ایشان موافقت کردند. ایشان حتی وقتی برای بازیکن اصلی و مهم‌شان هم پیشنهاد خارجی آمد مواققت کردند. سیاوش هم قطعا رابطه خیلی خوبی با آقای مجیدی داشت و دارد و از این قاعده مستثنی نبود.

مصطفوی افزود: این رابطه به قدری خوب بود و خود سیاوش بازیکن ارزشمند و توانمندی بود که بالاتری رقم قراردادی پارسال برای سیاوش در نظر گرفته شد و طبق اطلاعاتی که من دارم هیچ بازیکنی رقم بیشتری از سیاوش یزدانی امضا نکرد. فکر می‌کنم سقف قرارداد باشگاه استقلال که ۹ میلیارد تومان بود، عدد بدی نباشد و این سقف به حق پارسال به سیاوش تعلق گرفت.

مربی فصل گذشته استقلال در پایان گفت: امیدوارم دیگر این سوءتفاهم ها ایجاد نشود و شرایط طوری رقم نخورد که تا زمانی که با هم هستیم و هر روز همدیگر را می‌بینیم با هم خوب برخورد کنیم اما پس از آن صحبت هایی مطرح کنیم که نه در شان ما باشد، نه در شان بازیکنان و مربیان باشگاه بزرگ استقلال.