۰ نفر

گاف دوباره فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد؟

کانادا زیر بار پرداخت غرامت نمی رود

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبر: 650183
کانادا زیر بار پرداخت غرامت نمی رود

پس از لغو بازی ایران برابر کانادا فدراسیون مدعی شده بود طرف مقابل غرامت دریافت می‌کند اما ماجرا به گونه‌ دیگری پیش رفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از اینکه به شکلی ناگهانی فدراسیون فوتبال کانادا زیر توافق انجام شده با فدراسیون فوتبال ایران زده و بازی دوستانه با ملی پوشان را لغو کرد، خبر رسید که اقدامات لازم برای شکایت فدراسیون فوتبال از کانادا صورت گرفته و حالا پاسخ کانادایی‌ها به فیفا جالب بوده است. گویا طرف مقابل اعلام کرده‌اند با توجه به این‌که یکی از مفاد محرمانه قرارداد مابین طرفین لو رفته، آنها تصمیم گرفتند مسابقه را لغو کنند! کانادایی‌ها در تکمیل این ادعا، گفته‌اند چرا بعضی از مسؤولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده‌اند از برگزاری این مسابقه  ۴۰۰ هزار دلار،  عایدشان خواهد شد؟ چرا این کار با توجه به مفاد قرارداد غیرقانونی بوده است. موضوعی که یک ادعای بزرگ است و مشخص نیست در صورت اثبات آن چه اتفاقی می‌افتد.

از طرفی فدراسیون فوتبال هم مصاحبه رئیس و دیگر مسؤولان فدراسیون فوتبال کانادا را برای فیفا ارسال کرده که در آن صریحا از نقش مسائل ژئوپلتیک برای لغو مسابقه سخن گفته‌اند که این موضوع نقض آشکار شعار فوتبال بدون سیاست است. هرچه هست، باید دید طرف ایرانی می‌تواند همانطور که ادعا می‌کرد، خسارت مادی و معنوی بدقولی کانادایی‌ها را از آنها بگیرد یا اینکه مثل اکثر پرونده‌های خارجی در دنیای ورزش، بازهم‌ ناکام اصلی ما خواهیم بود.