۰ نفر

کهکشانی ترین تیم ایران؛ بمب جدید منفجر شد + عکس

۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبر: 648271
کهکشانی ترین تیم ایران؛ بمب جدید منفجر شد + عکس

باشگاه یزدی یک ستاره ملی‌پوش دیگر را به‌خدمت گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، بدون شک شهداب یزد تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود. این تیم یزدی با هدایت علیرضا طلوع کیان بالاتر از تیم‌های پر ستاره‌ای مثل سپاهان اصفهان و پیکان تهران موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را بالای سر ببرد و یک افتخار بزرگ برای این شهر کسب کند.

شهداب همچنین پس از آن در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شد به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند. اکنون هم به نظر می‌رسد که این تیم یزدی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال آماده می‌شود. علیرضا طلوع کیان بعد از پایان جام باشگاه‌های آسیا با این تیم قطع همکاری کرد و جای خود را به محمدرضا تندروان داد.

آن‌ها همچنین اخیرا قرارداد دو بازیکن کلیدی خود یعنی محمدرضا موذن و شهروز همایونفر را تمدید کردند. توفان باشگاه یزدی در نقل و انتقالات با جذب یکی از بازیکنان ایران یعنی امیر غفور آغاز شد و این ستاره جذاب از سپاهان به شهداب منتقل شد.

در ادامه گرد و‌ خاک شهداب این باشگاه دقایقی پیش از خرید بزرگ دیگری رونمایی کرد. بر اساس گزارش باشگاه شهداب میثم صالحی، ستاره حال حاضر و آینده والیبال ایران به شهداب پیوست. با اعلام مدیریت باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد؛ میثم صالحی دریافت کننده قدرتی ۲۴ ساله و ملی‌پوش ارومیه‌ای والیبال ایران که فصل گذشته در تیم اولشتین لهستان توپ می‌زد؛ با عقد قراردادی رسمی و یک‌ساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد.

صالحی که یکی از آماده‌ترین و برترین بازیکنان والیبال ایران است، در حال حاضر به‌علت مصدومیت از ناحیه کتف در مسابقات تیم ملی والیبال حضور ندارد اما حداکثر تا یکماه و نیم آینده به مرز آمادگی کامل خواهد رسید و می‌تواند بدون مشکل در تمرینات پیش فصل تیم والیبال شهداب یزد حاضر شود تا خود را برای حضوری قدرتمند و با کیفیت در فصل ۱۴۰۱ آماده کند. میثم صالحی سال گذشته نیز به‌طور کامل در تمامی تورنمنت‌های ملی، عضو ثابت تیم ملی والیبال ایران بود.

کهکشانی ترین تیم ایران؛ بمب جدید منفجر شد + عکس