۰ نفر

گاف خبرنگار در بدو ورود ستاره سرخ پوشان + عکس

۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 647137
گاف خبرنگار در بدو ورود ستاره سرخ پوشان + عکس

گاف خبرنگاران شبکه اسکای، پیش از شروع کنفرانس خبری سادیو مانه در بایرن مونیخ، خبرساز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، خبرنگاران شبکه اسکای درحالی‌که بیرون از سالن محل برگزاری اولین کنفرانس خبری سادیو مانه منتظر بودند تا پیش از ورود ستاره سنگالی به محل مصاحبه، با او گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشند، برای انجام یک مصاحبه اختصاصی با مانه آنقدر عجله داشتند که گاف دادند. گاف خنده‌دار شبکه اسکای، حالا به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده.

درحالی‌که خبرنگار اعزامی اسکای در شهر مونیخ، دچار اشتباه شده و مانه را با یکی از اعضای تیم همراه او اشتباه گرفت، مجری این شبکه که در استودیوی لندن حضور داشت هم دچار اشتباه شد و به بینندگان شبکه گفت تا لحظاتی دیگر مصاحبه با مانه را خواهند دید.

بعد از آنکه خبرنگاران دریافتند مانه به مقر باشگاه بایرن مونیخ وارد شده، خبرنگار اسکای بی‌صبرانه منتظر بود تا او را در مقابل ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی متوقف کرده و مصاحبه‌ای کوتاه و اختصاصی انجام دهد. وقتی ماشین قرمزرنگی در مقابل خبرنگار توقف کرد او رسیدن مانه را اعلام کرد. مجری اسکای هم به بینندگان گفت که مانه از ماشین پیاده خواهد شد. اما در همین حال فرد دیگری از ماشین پیاده شد و با دیدن تلاش خبرنگار اسکای برای مصاحبه، با تعجب به او نگاهی انداخت و رفت.

گاف خبرنگار در بدو ورود ستاره سرخ پوشان/عکس

ورود ماشین قرمزرنگ به ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی مانه؛

خبرنگار اسکای به بینندگان می‌گوید مانه هم‌اکنون وارد می‌شود.

گاف خبرنگار در بدو ورود ستاره سرخ پوشان/عکس

خبرنگار به کنار ماشین قرمزرنگ رفته و منتظر پیاده شدن مانه است.

گاف خبرنگار در بدو ورود ستاره سرخ پوشان/عکس

به جای مانه یکی از اعضای تیم همراه او از ماشین پیاده شده و با تعجب به خبرنگار اسکای نگاه می‌کند. در همین حال مجری شبکه در استودیو با خوشحالی می‌گوید: " این شما و این سادیو مانه، بینندگان عزیز".