۰ نفر

برنامه ویژه ساپینتو چیست؟

سرمربی جدید استقلال به کشورش بازمی گردد

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 646862
سرمربی جدید استقلال به کشورش بازمی گردد

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال که امروز معارفه می‌شود، برنامه‌های مفصلی برای آبی‌ها در ذهن دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ امروز قرار است پس از مدت‌ها کش قوس و اتفاقاتی که بعد از رفتن فرهاد مجیدی از استقلال رخ داد، ریکاردو ساپینتو رسما به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معارفه شود. اما این مربی معادلاتی در ذهنش دارد که می‌خواهد آنها را به ترتیب پیش ببرد. اول اینکه زمین تمرین و امکانات تیم مورد نظر برایش اهمیت ویژه ای دارد قرار است دو زمین تمرین که استقلالی ها باید فصل را در این زمین ها بگذرانند مورد بررسی قرار دهد و به همین دلیل استقلالی ها مشغول سرو سامان دادن به محل تمرین تیم هستند.

از طرفی مربی پرتغالی استقلال در خصوص بازیکنان مورد نظرش نیز اعلام کرده که دو بازیکن از کشورش با خود همراه می کند تا به عنوان خارجی های استقلال وی را همراهی کنند.

گفتنی است ساپینتو اصرار فراوانی نیز به استفاده از وی ای آر دارد که قرار بود در لیگ اجرا شود اما این اتفاق رخ نداد و قطعا این موضوع ساپینتو را با مشکل مواجه می کند زیرا امکانات اولیه برای کار در کشوری ناشناخته برای وی با اهمیت است.

قرار بر این است که این مربی به محض بررسی شرایط تیم در باشگاه قرارداد خود را نهایی کند و پس از آن به کشورش بازگردد تا در روز مشخص برای آغاز تمرینات مجددا به ایران بازگردد البته اگر همه چیز طبق برنامه و خواسته طرفین پیش برود. قرارداد ساپینتو دو ساله و مشروط به توافق در سال دوم است و مبلغ آن برای هر فصل حدود نهصدهزار دلار عنوان شده است.