۰ نفر

تلویزیون هایی که وسط بازی خاموش شد؛

تیم ملی در دادگاه جنجالی؛ پیشنهاد انصراف + عکس

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 646837
تیم ملی در دادگاه جنجالی؛ پیشنهاد انصراف + عکس

عملکرد تیم ملی والیبال ایران با واکنش تند هواداران این رشته ورزشی پرطرفدار روبرو شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، لیگ ملت‌ها یک تورنمنت جهت آماده سازی است و نتایج آن اهمیت چندانی برای‌مان ندارد؛ نه اشتباه نمی کنید، این صحبت‌های عجیب میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران است که چند باری هم آن را تکرار کرده است. حتی قبل از همین بازی دیشب که در سه ست پیاپی مقابل بلغارستان شکست خوردیم و اولین برد این تیم را رقم زدیم.

البته اگر هم کاپیتان تیم ملی این همه روی این مسئله تاکید نمی کرد، والیبال‌دوستان انتظار خیلی عجیبی از تیم جوان شده ایران نداشتند؛ اما این حجم از ناامیدی که پیش از شروع مسابقات کلید خورد در نوع خود عجیب بود. البته این حرف‌ها تنها معطوف به کاپیتان تیم نبود و برخی دیگر از بازیکنان و سرمربی از پیش باخته به نظر می‌رسیدند.

هفته اول لیگ ملت‌ها را در حالی شروع کردیم که یک برد روحیه بخش مقابل چین به دست آوردیم اما باخت به هلند نه چندان قدرتمند این برد را به کام ایران تلخ کرد. با این وجود غلبه بر استرالیا دوباره امید را به والیبال‌د‌وستان برگرداند اما اوج ناکامی تیم عطایی باخت یک طرفه به ژاپن بود؛ باختی که به معنای از دست رفتن تاج و تخت‌مان در آسیا بود.

تیم ملی والیبال

پیش از شروع هفته دوم از سوی کادر فنی وعده داده شد که تیم متفاوتی را در چهار مسابقه پیش رو خواهیم دید؛ با توجه به بازی های سخت پیش رو در هفته دوم بیشترین شانس برای پیروزی را مقابل همین بلغارستان متصور بودیم اما دیشب مقابل تیم بدون برد مسابقات هم شکست خوردیم تا نگرانی در مورد والیبال به اوج خود برسد.

تیم ملی والیبال

در این بین همچنان دیالوگ هایی مثل «این تیم جوان‌ شده و باید به آن ها فرصت داد» یا این که «نباید بیش از حد روی تیم فشار آورد» به گوش می‌رسد اما با نگاهی به ترکیب سایر تیم ها بد نیست که اعتراف کنیم این فقط ما نیستیم که پوست اندازی کرده‌ایم بنابراین تکرار این حرف بیشتر به بهانه‌جویی نزدیک است تا دلیل منطقی برای این شکست های ناامید کننده.

عملکرد مایوس کننده تیم ملی تا اینجای لیگ ملت ها موجی از ناامیدی و نگرانی را در بین مردم نیز ایجاد کرده و آن ها در فضای مجازی به اشکال مختلف این نگرانی خود را بروز داده اند.

*یه زمانی والیبال اینطوری بود که اگر با بلغارستان بازی داشتیم اصلا نگاه نمی کردیم چون مطمئن بودیم می‌بریم و بلغارستان اصن تیمی نیست که بخوایم نگرانش باشیم... (محیا)

تیم ملی والیبال

‌*عبادی پور که امروز فیکس نبود ، وقتی ام تو زمین بود دریافت شو کرد رفت. چیزی رو خراب نکرد ، یاد گرفتید همون رو گذاشتید رو تکرار از پارسال

عوض اینکه به دریافت صفر درصد مسافر و دفاع نداشته‌ی توخته و ایکس و ایگرگ و کادر فنی نقد کنید چشم بستید یه چیزی میگید که بگین منم بلدم. (ملیکا)

‌*به جایی رسیدم که ذره‌ای از باخت تیم ناراحت نمیشم. (امین)

*بهتر نیست همین الان انصراف بدیم؟ پیشنهاد خوبیه‌ها (امیرحسین)

‌*توی دو سه سال والیبال ما از رقابت و پیروزی در برابر برزیل، آمریکا، روسیه و ایتالیا رسیده به شکست سه بر صفر در برابر ژاپن و هلند و بلغارستان!

واقعا چی بودیم و چی شدیم... (مرتضی)

تیم ملی والیبال

*بعد از ست دوم تلویزیون رو خاموش کردم (سارا حسینی)

‌*چه حنجره‌ها دریدیم که آهای جماعت! نکنید! این راهش نیست! تیشه به ریشه‌مون نزنید... آبرومونو به حراج نذارید... این کادر فنی بلدش نیست!

این سرمربی آدمش نیست! چی شد؟ به بازیکن پرستی و تصمیم احساسی متهم شدیم... حالا بفرمایید تحویل بگیرید! اینم دست پختشون، نوش جان... (thar)

*لطفا تا دیر نشده یه مربی خارجی بیارید. (امیرعلی)

*کجان اونایی که میگفتن باید معروف و موسوی برن و فقط به جوونا اعتماد کنیم؟ (رضا ناصرزاده)

 

*یادش بخیر زمانی تماشای بازی قشنگ والیبال یه دلخوشی بود برامون(آرزو)

*ما که در سایه خورشید معذب بودیم، چشممان کور سزاوار همین شب بودیم. افول والیبال ایران با مربی وطنی(رومنوویچ)

*و‌ جا داره یادی کنیم از بازی والیبال ایران و ایتالیا در تیر ماه ۹۲ که ۳-۱ ایتالیا رو تو خونه بردیم و ست آخر تا امتیاز ۳۲ رفتیم، هنوزم‌این‌صحنه رو می بینم رقیق می شم(محیا)

*چه بخوایم چه نخوایم ضعف کادر فنی در مدیریت روند بازی بدجوری تو ذوق می زنه(سبحان نوراللهی)

*کسی اگه متوجه میشه کوچینگ سرمربی ما رو توضیح بده(رئااااااااال مادرید)

*نمی دونم چرا اینقدر دارن از عطایی حمایت می کنن(استقلال نیمار)

*جمعش کنید بابا(مجتبی اصغری)

*از اونجایی که ایران صد درصد هفت تا بازی بعدی رو‌می بازه اجازه بدید دیگه تعقیب نکنیم والیبالو(رئااااااااال مادرید)

*آقای عطایی در حد تیم‌ملی نیست، فقط مربی خارجی(مهیار باقرپور)

*اگه استرالیا یکم به خودش بیاد آخر میشیم(تراکتور تبریز)