۰ نفر

فنرباغچه دست از سر مهدی طارمی برنمی دارد

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 645357
فنرباغچه دست از سر مهدی طارمی برنمی دارد

باشگاه فنرباغچه در تلاش است هرطور شده مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو را بخرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، مهدی طارمی، فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو، این روز‌ها به شدت مورد توجه باشگاه فنرباغچه، یکی از دو تیم مطرح ترکیه‌ای قرار گرفته است. این موضوع به حدی است که آن‌ها با باشگاه پورتو وارد مذاکره شده و طی دو درخواست خواسته‌اند تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.

 اصرار باشگاه فنرباغچه بی‌دلیل نیست؛ آن‌ها در این فصل با ژرژ ژسوس، سرمربی معروف پرتغالی همکاری می‌کنند و او که سابقه سرمربیگری در بنفیکا را در کارنامه دارد از مسئولان باشگاه خواسته تا هر طور شده مهدی طارمی را برای فنرباغچه بخرند. با این حال، خرید مهدی طارمی چندان کار ساده‌ای برای این باشگاه ترکیه‌ای نخواهد بود، چون پورتو رقمی به نسبت گران برای فروش مهدی طارمی درنظر گرفته و حاضر نیست زیر ۲۰ میلیون یورو او را بفروشد. این در حالی است که حتی فنرباغچه پیشنهاد خرید قرضی مهدی طارمی را هم ارائه داده که با مخالفت پورتو همراه شده است.

 

فارغ از این موضوع، حتی اگر دو باشگاه هم به توافق برسند بعید است مهدی طارمی در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌اش تصمیمی مبنی بر بازگشت به فوتبال ترکیه داشته باشد. او به پورتو رسیده و به نظر می‌رسد خیزش را برای رسیدن به باشگاهی معتبرتر برداشته است. از سوی دیگر، حضور کوتاه‌مدت طارمی در ریزه‌اسپور ترکیه و محرومیت این بازیکن و باشگاه پرسپولیس، خاطره‌ای بد در ذهن طارمی به جا گذاشته است.