۰ نفر

وضعیت مبهم دستیاران گل محمدی

مربی تراکتور گزینه اصلی نیمکت پرسپولیس

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 643431
مربی تراکتور گزینه اصلی نیمکت پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها برای تقویت کادرفنی شان، مربی تراکتور را در نظر گرفته‌اند اما اخبار ضد و نقیضی درخصوص این انتقال شنیده می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر و پس از انتقادهایی که به کادر فنی پرسپولیس صورت گرفت، در نهایت داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور مربی دروازه‌بانان و مربی بدنساز پرسپولیس از این تیم جدا شدند. این در حالی است که این جدایی با واکنش‌هایی همراه بود و درحالی که پیج اینستاگرام باشگاه از این دو تشکر و خداحافظی کرده بود، دیروز بعد از ظهر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بابت چنان جدایی اظهار بی اطلاعی کرد! اما در نهایت این دو مربی از کادر سرخ‌پوشان جدا شدند.

برای جایگزینی داود فنایی صحبت از آلین دینکا مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور به میان آمد و یحیی گل‌محمدی از مسؤولان باشگاهش خواسته بود تا زمینه جذب این مربی رومانیایی فراهم شود و گفته شد حتی توافقات اولیه هم بین طرفین شکل گرفته است.

این در شرایطی است که آلین قبل از شروع لیگ بیست و یکم، قرارداد خود را به مدت سه فصل با تراکتور تمدید کرد و اکنون دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. البته طبق پیگیری‌ها از باشگاه تراکتور، تاکنون هم پرسپولیس درخواستی برای جذب وی به این باشگاه ارسال نکرده است.از طرفی محمدرضا اخباری هم به ادامه همکاری با این مربی تمایل زیادی دارد و باید دید داستان پرحاشیه جذب این مربی به کجا می‌رسد.