۰ نفر

مهاجم جدید قرمزها از اصفهان می‌آید؟

شنبه، سورپرایز جدید پرسپولیس!

۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷
کد خبر: 642817
شنبه، سورپرایز جدید پرسپولیس!

پرسپولیسی‌ها در ادامه خرید‌های پرتعدادشان در بازار نقل و انتقالات، یک بمب جدید را پیش رو دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس تاکنون و درحالی که هنوز بسیاری از تیم‌ها تکلیف خودشان برای فصل آینده را نمی‌دانند، سه خرید مهم را قطعی کرده و رسما با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر قرارداد به امضا رسانده است. اما فعالیت سرخ‌ها به این اسامی محدود نمی‌شود و آنها خریدهای دیگری هم دارند؛ از جمله سروش رفیعی که گویا انتقالش به جمع سرخ‌ها نهایی شده و البته یک نام جذاب دیگر به نام سجاد شهباز زاده!

اینطور که شنیده می‌شود، مهاجم سابق استقلال و آقای گل دو فصل قبل لیگ برتر با قرمزها به توافقات اولیه دست یافته و شنبه برای مذاکرات نهایی و احتمالا امضای قرارداد وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود. این درحالی است که پرسپولیسی‌ها پس از کسنل شدن خرید میلاد زکی پور، نیم نگاهی هم دارند به جذب امید نورافکن دیگر بازیکن سپاهان که سابقه بازی برای استقلال را هم در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

با توجه به روابط نه چندان حسنه دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان، این جا به جایی‌ها قطعا مطلوب باشگاه اصفهانی نیست اما پرسپولیسی‌ها با تیزهوشی درحال سپری کردن یک فصل نقل و انتقالاتی بسیار خوب هستند تا پس از یک فصل دوری از قهرمانی، احتمالا با تمام قوا لیگ جدید را شروع کنند و از انفعال فعلی رقبا نظیر استقلال و سپاهذن نهایت بهره را ببرند.