۰ نفر

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تانزانیا؟

الجزایر هنوز بازی با ایران را تایید نکرده است

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبر: 642026
الجزایر هنوز بازی با ایران را تایید نکرده است

سرمربی تیم ملی الجزایر اعلام کرد هیچ بازیکن مصدومی قبل از دیدار دوستانه با تانزانیا ندارد اما یک خبرگزاری در ایران مدعی شد این تیم با ترکیب اصلی مقابل ایران بازی می کند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در حالی که تیم ملی الجزایر برای بازی با تانزانیا آماده می شود و هنوز بازی با ایران را تایید نکرده است یک خبرگزاری در ایران مصاحبه سرمربی الجزایر قبل از بازی با تانزانیا را به بازی تایید نشده مقابل تیم ملی ایران ربط داد و ادعا کرد الجزایر بدون مصدومانش می تواند برابر ایران صف آرایی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در تاریخ 22 خرداد به میزبانی دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر برود.

 جمال بلماضی سرمربی الجزایر قبل از بازی با تانزانیا درباره غایبان تیمش گفت:ما در این بازی با تمام بازیکنان خود وارد زمین می شویم. مصدومی در لیست بازیکنان خود نداریم و تنها  هشام بوداوی است که کمی احساس ناراحتی می کند.

 
او افزود: مصدومیت  هشام بوداوی جدی نیست و جای نگرانی ندارد. شاید در ترکیب اصلی قرار نگیرد ولی امکان بازی در مقابل تانزانیا را دارد. این بازی به هیچ وجه آسان نیست و باید با تمام قوا وارد زمین شویم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

در این خبر، سرمربی تیم ملی الجزایر هیچ اشاره‌ای به بازی با ایران نکرده و درباره تانزانیا حرف زده است اما در کمال تعجب در ادامه می نویسد؛ با اعلام سرمربی الجزایر این تیم برای دیدار بعدی مقابل ایران فعلا هیچ مصدومی ندارد و با تمام بازیکنانش در تقابل با شاگردان اسکوچیچ ظاهر می شود.

آیا دراگان اسکوچیچ بی خبر سرمربی تیم ملی تانزانیا شده است؟

فدراسیون فوتبال کشورمان از امضای قرارداد با همتای الجزایری برای برگزاری این بازی دوستانه در قطر خبر داد ولی هنوز فدراسیون الجزایر به صورت رسمی این بازی را تایید نکرده است.

شاهکارهای تیم تولید محتوا تمامی ندارد.