۰ نفر

تیم ملی با توپ جام جهانی تمرین نمی کند

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 641768
تیم ملی با توپ جام جهانی تمرین نمی کند

اردوی بی سر و ته تیم ملی در دوحه همچنان در حال برگزاری است و همچنان هم خبری از بازی تدارکاتی نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از طرفداری، خبرهای خوبی از اردوی دوحه به گوش نمی رسد. اگرچه تیم تولید محتوای فدراسیون اصرار دارد شبی دو ملی پوش را مقابل دوربین بکارد تا آنها نقش «همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم» را ایفا کنند اما ملی پوشان از شرایط اردو راضی نیستند و با تعجب می پرسند وقتی بازی دوستانه ای در کار نیست چرا باید گرمای کشنده دوحه را تحمل کنند.

 شرایط اردوی تیم ملی در دوحه اصلا شبیه تیمی نیست که به جام جهانی راه پیدا کرده و باید برای حضور در جام جهانی آماده شود. نه از حریف تدارکاتی خبری است و نه حتی تیم ملی با توپ جام جهانی تمرین می کند.

در حالی که کارشناسان نگران بازی نکردن ملی پوشان و ناهماهنگی ناشی از این کمبود هستند، خبر رسید تمرینات تیم ملی با توپ های رقابتهای زیرنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود.

ساعتی پیش مهدی روز خوش، خبرنگار ایسنا در صفحه شخصی اش نوشت: 

 تیم ملی حتی با توپ رسمی جام جهانی که آدیداس تولید می کند، تمرین نمی کند. می دانید چقدر مهم است بازیکن با توپ مسابقات تمرین کند؟

در همین راستا، یکی از ایرانیان مقیم دوحه که با بازیکنان تیم ملی در ارتباط است، به خبرنگار طرفداری گفت:

 تیم ملی با توپ های مولتن که در بازی های جام ملتهای آسیا و لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار می گیرد، تمرین می کند. 

حالا که برای برپایی اردوی آماده سازی به قطر رفته ایم، می شد حداقل 25 توپ آدیداس مخصوص جام جهانی 2022 از قطر قرض بگیریم تا لااقل ملی پوشان با توپ جام جهانی آشنا شوند. آنها که باتوجه به ضعف های مفرط سرپرست موقت فدراسیون و دبیرکل مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم، امکان برگزاری بازی دوستانه مفید و آشنا شدن با فضای بازی در جام جهانی را ندارند، دست کم می توانند در ازای تحمل گرمای جهنمی دوحه، با توپ جام جهانی تمرین کنند و با توپ های جام جهانی 2022 آشنا شوند!

امیدواریم در روزهای باقی مانده از اردوی تیم ملی، این مشکل و سایر کمبودهای ملی پوشان در اردوی دوحه برطرف شود.

ناگفته نماند آدیداس مدعی است توپ های ویژه جام جهانی 2022 که الرحله نامیده می شود، سرعت فوق العاده بالایی دارد. اگر این ادعا درست باشد، ملی پوشان ما باید از همین حالا به بازی با این توپ ها عادت کنند.