۰ نفر

تیم ملی در قطر، باقری در گیلان + عکس

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 641756
تیم ملی در قطر، باقری در گیلان + عکس

مربی سابق تیم ملی در تمرین ملوان حاضر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فوتبالی، کریم باقری که با پایان مسابقات لیگ برتر برای استراحت راهی شمال کشور و استان گیلان شده بود روز گذشته در تمرین نوبت عصر قوهای سپید انزلی حاضر شد.

باقری برای دقایقی برای بازیکنان صحبت و با مازیار زارع سرمربی و پژمان نوری مدیرعامل این باشگاه که در پرسپولیس با آنها همبازی بود،خوش و بش کرد و صعود این تیم را پس از 6 سال با هدایت ملوانی‌های سابق به لیگ برتر تبریک گفت.

کریم باقری در حالی در تمرین ملوان حاضر شده بود که او یکی از غایبان بزرگ اردوی تیم ملی در قطر به شمار می‌رود و گویا تصمیم قطعی‌اش برای انتخاب پرسپولیس را گرفته است.

پیش از این گفته شده بود که به خاطر حساسیت نهادهای نظارتی، مهرداد خانبان و کریم باقری، باید از بین پرسپولیس و تیم ملی، یک تیم را انتخاب کنند که باقری در همان زمان اعلام کرد اولویتش پرسپولیس است.

در حالی که مهرداد خانبان در تمرینات تیم ملی حضور دارد، باقری با عدم همراهی تیم ملی در سفر به قطر نشان داد که موضع او تغییری نکرده و بین پرسپولیس و تیم ملی، مورد اول را انتخاب کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او فصل آینده هم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

کریم باقری