۰ نفر

قهرمان آسیا توسط اراذل و اوباش کشته شد + عکس

۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبر: 641540
قهرمان آسیا توسط اراذل و اوباش کشته شد + عکس

بازیکن سابق تیم ملی عراق بعد از ضرب و شتم از سوی افراد ناشناس جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، رسانه های عراق امروز از خبر شوکه کننده برای فوتبالدوستان این کشور خبر داد که حید عبدالرزاق بازیکن سابق تیم ملی عراق درگذشت.

بازیکن سابق تیم ملی عراق که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۷ را دارد چند روز پیش از سوی افرادی ناشناس به شدت مورد ضرب شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

حیدر عبدالرزاق که بعد از پایان دوران بازی خود فعالیت های فوتبالی را به گونه ای دیگر ادامه می داد، در سن ۴۰ سالگی و پس از یک درگیری، به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان شد. شدت جراحات وارده اما به حدی بود که او روی تخت بیمارستان جان باخت.

ملی پوش سابق تیم ملی عراق یک زمین چمن مصنوعی داشت که آن را کرایه می داد؛ او مسئولیت این زمین را به یک فرد دیگر سپرده بود. شکایت اهالی منطقه از این فرد باعث شد تا حیدر عذر او را بخواهد.

تصمیم عبدالرزاق باعث عصبانیت شدید مسئول زمین شد و او رفت و با برادران خود به صحنه برگشت. آنها چند نفری به جان حیدر افتاده و هر چه می توانستند او را کتک زده و متواری شدند. فوتبالیست سابق عراقی ها بلافاصله به بیمارستانی در بغداد منتقل شد ولی اقدامات پزشکی برای نجات جان او کارساز نبود و عبدالرزاق در ۴۰ سالگی درگذشت.

صحنه های مربوط به درگیری منجر به فوت حیدر عبدالرزاق توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده است؛ صحنه هایی که در آن، عضو تیم قهرمان جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

حیدر عبدالرزاق ۲۴ بازی برای تیم ملی عراق انجام داده و عضوی از تیم تاریخی سال ۲۰۰۷ بود که با شکست دادن عربستان (۱-۰) قهرمان جام ملت های آسیا شد. او همچنین در تیم های باشگاهی چون الزواء و الطلبه هم توپ زده بود و طی سال های اخیر به عنوان کارشناس در برنامه های ورزشی حضور می یافت.

حید عبدالرزاقحید عبدالرزاقحید عبدالرزاق