۰ نفر

اعتراف ستاره رئال مادرید

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۵
کد خبر: 640524
اعتراف ستاره رئال مادرید

فده والورده، هافبک جوان رئال مادرید با اندرو رابرتسون، مدافع کناری لیورپول شوخی کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، فده والورده در سال‌های اخیر و به خصوص در بازی‌های بزرگ عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته و این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان نیز تکرار شد. این ستاره اروگوئه‌ای در اوایل نیمه دوم از سمت راست حرکت کرده و ارسال شبیه به شوت او در نهایت در مقابل دروازه خالی به وینیسیوس جونیور رسید و او موفق شد گل قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید را به ثمر برساند. اما فده والورده در طول مسابقه نبرد دشواری با اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول داشته و اجازه خلق موقعیت چندانی به او نداد. حالا فده والورده در مصاحبه‌ای در این رابطه و البته پاس گل سرنوشت ساز خود در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

وقتی از فده والورده سوال شد که او چگونه در مقابل نفوذهای اندرو رابرتسون در جناح دفاع چپ ایستادگی کرده، او به شوخی گفت: "نگاه کردن بازی پسرم کاری سخت‌تر از یارگیری در مقابل اندرو رابرتسون است."

همچنین این ستاره اروگوئه‌ای در مورد ساختن تنها گل فینال لیگ قهرمانان گفت: " به محوطه جریمه نزدیک شدم و توپ را شوت کردم، اما در نهایت ضربه من به یک پاس فوق العاده تبدیل شد و وینیسیوس کاری کرد ارزش پاس من بالاتر برود."