۰ نفر

چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد؟

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 640387
چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد؟

حمید سجادی برای فرار از حواشی و آنچه مسعود سلطانی‌فر در زمان وزارتش با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به جشن استقلال نرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، سید محمد پولادگر، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص غیبت بحث‌برانگیز وزیر ورزش توضیحات مختصری به خبرنگاران ارائه داده است. پولادگر در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت وزیر ورزش در مجمع امروز فدراسیون گفت: «آقای وزیر کار ضروری داشت و به من گفتند که حضور پیدا کنم.».

اما همچنان این سوال باقی است که چرا علیرغم حضور نماینده فیفا در جشن قهرمانی استقلال وزیر ورزش به این مراسم نرفته است. بسیاری معتقدند حمید سجادی برای فرار از حواشی و آنچه مسعود سلطانی‌فر در زمان وزارتش با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به جشن استقلال نرفته است. درگیری ادامه‌دار هوادارن استقلال و پرسپولیس برای چسباندن حمایت وزیر ورزش از آن‌ها همیشه موضوعی بوده که در چند سال اخیر عملکرد وزیر ورزش را با حاشیه می‌کشانده. برای همین ممکن است وزیر ورزش برای اینکه در قاب عکس یادگاری استقلالی‌ها با جام حاضر نباشد و بعد‌ها بخواهد درباره آن توضیح بدهد شب گذشته به آزادی نرفت.

سید محمد پولادگر، وزیر ورزش هم امروز و در پاسخ به این سوال که چرا وزیر در جشن قهرمانی استقلال حضور نداشت، گفت: به همین دلیل نبود و هیچ حاشیه‌ای نبوده است.