۰ نفر

این ستاره استقلال از قائدی بهتر است!

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبر: 639612
این ستاره استقلال از قائدی بهتر است!

استقلال با حسین زاده فصل موفقی را سپری کرد و این بازیکن بسیار در ترکیب تیم موفق بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میدان، زمانی که استقلال مهدی قایدی را از دست داد هواداران به فرهاد مجیدی خرده گرفتند که این مربی باعث شده تا قایدی از استقلال جدا شود و تا مدتی نیز جای خالی این بازیکن و عملکرد خوبش در استقلال حس می‌شد اما در این میان مجیدی به دلیل نیاز استقلال و مشکلات مالی که وجود داشت شرایط را برای ترانسفر این بازیکن فراهم کرد و همواره نیز از این اقدام خود رضایت داشت.

این در حالی است که پس از جذب امیرحسین حسین زاده کمتر کسی فکر می‌کرد که این بازیکن بتواند جای خالی قایدی را پر کند و عملکردی داشته باشد که هوادار بتواند نبود مهاجم محبوب را فراموش کرده و دلخوش به آینده درخشان حسین‌زاده باشد.

اما در نهایت این اتفاق رخ داد و حالا مجیدی عنوان کرده که با وجود انتقادات فراوان به وی برای از دست دادن قایدی این مربی بازیکنی را جذب کرد که به خوبی جای خالی قایدی را پر کرده و حتی شرایطی ایده‌ال‌تر از مهاجم پرحاشیه آبی‌ها در تیم دارد که تحسین فوتبالی‌ها را به همراه داشته است.

حسین‌زاده پدیده این فصل استقلال نام گرفته است و در این میان مربی استقلال اعلام کرده که به راحتی این بازیکن کم حاشیه و آماده را از دست نمی‌دهد و برای فصل بعد حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده است.