۰ نفر

پایان سید جلال در پرسپولیس؟

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 639593
پایان سید جلال در پرسپولیس؟

آیا کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فوتبالی، یحیی گل‌محمدی روز گذشته و پس از پایان آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با شهرخودرو، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی را به دلیل اتفاقی که از دید او، کاری غیرحرفه‌ای بود، از فهرست تیمش برای بازی امشب کنار گذاشت. 

مهمتر از خط خوردن عالیشاه و فرجی، قلم قرمز یحیی گل‌محمدی روی نام کاپیتان تیمش برای بازی امشب بود. سرمربی پرسپولیس در حالی سیدجلال حسینی را کنار گذاشته که گفته می‌شود با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن و عدم پیشنهاد تمدید قرارداد به او، احتمالا در لیست خروج سرمربی تیمش قرار دارد و حالا کاپیتان پرافتخار قرمزها با این تفاسیر فرصت حضور در ورزشگاه آزادی و خداحافظی احتمالی با هواداران تیمش را از دست داده است. اتفاقی که باعث شده برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی علیه سرمربی تیمشان موضع بگیرند و از یحیی گل‌محمدی انتقاد کنند که چرا چنین جریمه‌ای را برای سیدجلال در نظر گرفته است.

سیدجلال حسینی روز گذشته و در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا گل محمدی با این کار خواسته است نشان دهد که جایی در تفکرات فصل آینده پرسپولیس برایش قائل نیست اعلام کرد:" واقعاً خودم هم نمی دانم. به هر حال دو بازی حساس داریم و باید این دو بازی را ببریم. برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس مهمتر از هر اسم دیگری است."

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده ورزشی سیدجلال حسینی صورت گرفته است اما هنوز مشخص نیست پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر چه تصمیمی درباره فصل بعد اتخاذ خواهد کرد. برخی خبرها حاکی از علاقه او به ماندن در پرسپولیس و خداحافظی از فوتبال با پیراهن قرمز است و برخی دیگر می گویند سیدجلال قصد دارد فصل آینده راهی ملوان شد تا با پیراهن این تیم که به فوتبال ایران معرفی شد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.