۰ نفر

تنها کسی که زودتر از همه از تصمیم امباپه خبر داشت

۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 639012
تنها کسی که زودتر از همه از تصمیم امباپه خبر داشت

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید اشرف حکیمی تنها کسی بود که زودتر از همه از تصمیم کیلیان امباپه آگاه بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛ پی اس جی یک بار دیگر در خارج از زمین برابر یک باشگاه اسپانیایی پیروز شد و این بار اجازه نداد کیلیان امباپه راهی رئال شود. پی اس جی سال ۲۰۱۷ نیز توانسته بود با قراردادی بهتر و پول بیشتر، امباپه را از رفتن به رئال منصرف کند و شنبه با وجود اینکه آینده امباپه در دستان خودش بود و به نظر می رسید با رئال تمام کرده، در نهایت او قراردادش را با پی اس جی سه سال دیگر تمدید کرد. 

هواداران رئال مادرید هنوز هم از شوک تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن ژرمن خارج نشده‌اند چرا که آنها فکر می‌کردند این بازیکن بعد از چند سال انتظار بالاخره در تابستان امسال راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد اما امباپه در چرخشی عجیب تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کند.

akemethr

همانطور که پیش‌بینی می‌شد تا آخرین لحظات هیچکس از تصمیم نهایی کیلیان امباپه خبر نداشت اما حالا مائوریسیو پوچتینو فاش کرده که هم‌تیمی و دوست صمیمی ستاره فرانسوی یعنی اشرف حکیمی تنها فردی بود که از این موضوع مطلع بوده است. پوچتینو در این باره گفت: "اینکه رئال مادرید نتوانست با کیلیان امباپه قرارداد امضا کنند برای آنها ناامید کننده است. من خودم فقط نیم ساعت زودتر از این موضوع مطلع شدم. در رختکن پاری سن ژرمن نیز فقط اشرف حکیمی از قبل از این موضوع اطلاع داشت."