۰ نفر

هفته بیست و‌ نهم لیگ برتر؛

استقلال تهران ۲ - مس رفسنجان ۰ / استقلال مس را هم شکست داد

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبر: 638263
استقلال تهران ۲ - مس رفسنجان ۰ / استقلال مس را هم شکست داد

تیم فرهاد مجیدی حتی به مس در رفسنجان هم رحم نکرد و استقلالی ها با دو گل از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، ترکیب این تیم به شکل زیر است:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

همچنین با نظر محمد ربیعی سرمربی مس، ترکیب این تیم به شکل زیر است:

فایز الرشیدی، شاهین توکلی‌فرشاد محمدی مهر، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری، محسن آذرباد، گا‌دوین منشا

این بازی از ساعت ۲۰:۰۰ در رفسنجان برگزار شد.

دقایق حساس

دقیقه 2: ارسال کرنر آذرباد به روی دروازه استقلال در شرایطی به میثم تیموری رسید که هیچ کدام از بازیکنان استقلال مراقب او نبودند و ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه به شکل فوق العاده خطرناکی از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه 3: حرکت انفرادی و زیبای امیرحسین حسین زاده با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه همراه شد که شوت دیدنی او با برخورد به تیرک عمودی  دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 5: یک ارسال تند و تیز از سمت چپ به روی دروازه استقلال در محوطه شش قدم به بازیکن مس رسید و در حالیکه توپ از حسینی هم عبور کرده بود اما ضربه بی دقت او به حسینی رسید و او توپ را مهار کرد.

دقیقه 15: ارسال کرنر خوب مهدی پور به روی دروازه به رافائل سیلوا رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: محنس آذرباد قصد داشت با شوتی از راه دور، حسینی را غافلگیر کند که ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال خطرناک حسن جعفری به روی دروازه با ضربه سر علیاری همراه شد که حسینی به سختی و در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه 39: روی شروع مجدد حسینی، فایز الرشیدی در گوشه محوطه جریمه دچار اشتباه شد که حسین زاده قصد داشت با ضربه ای آکروباتیک از گوشه محوطه جریمه دروازه را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 40: شوت محکم و پرقدرت آرمان رمضانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: حسینی این بار از اشتباه نیک نفس و غلامی استفاده کرد و وارد محوطه جریمه شد که تکل سیلوا مانع از پیشروی این بازیکن شد. در ادامه شوت منشا روی پای او ننشست که ضربه او را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 46: یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه مهدی پور از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: امیرحسین حسین زاده با یک پاس در عرض، آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد. این بازیکن پس از یک چرخش به موقع، ضربه اش را به سمت دروازه مس زد که فایز الرشیدی توپ را مهار کرد.

دقیقه 76: شوت راه دور گادوین منشا روی یک ضربه کاشته از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: شوت سبحان خاقانی با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: شوت راه دور و پای چپ عقیل کعبی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: ارسال حسن جعفری با ضربه سر لطیفی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

کارت زرد:

استقلال:محمد دانشگر (۳۰) آرمان رمضانی (۵۴) رافائل سیلوا (۷۰)  مهدی مهدی پور (۹۰+۴)

کارت قرمز:

استقلال: محمد دانشگر(۸۰)

شرح گل:

مس رفسنجان صفر – استقلال یک (دقیقه ۴۸: امیرحسین حسین زاده): امیرحسین حسین زاده با یک توپ گیری از میانه میدان، از میان دو بازیکن مس عبور کرد و بازیکن سوم را نیز به زیبایی از پیش رو برداشت و از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که با یک شوت بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و به زیبایی هر چه تمام تر، یک گل استثنایی را به ثمر رساند.

مس رفسنجان صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۵۵: امیرحسین حسین زاده): روی یک ضد حمله سریع، آرمان رمضانی توپ را از میانه میدان گرفت و به سمت راست برد. مهدی پور پس از چند متر پیش روی، با یک پاس در عرض توپ را روی خط محوطه جریمه به حسین زاده رساند. این بازیکن پس از یک استپ، توپ را روی هوا آورد و با شوتی محکم و دیدنی، قفل دروازه مس را برای بار دوم باز کرد و تیمش را پیش انداخت

حواشی

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند. هفته گذشته نیز بازیکنان آلومینیوم اراک برای استقلال تونل قهرمانی زدند.

با اینکه مس رفسنجان میزبان است اما اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه هوادار تیم استقلال هستند.

در هفت بیست و نهم لیگ برتر از ۸ مسابقه فقط دو دیدار برگزار می شود و سایر مسابقات به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاده است.

در حالیکه طبق مصوبه شورای تامین وزشگاه‌ها باید حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت خود به تماشاگران اجازه حضور بدهند و در دیدار امشب مس رفسنجان و استقلال که ظرفیت محدودی برای پذیرش تماشاگر دارد قرار بود ۷۵۰ بلیت فروخته شود این در حالی است که هواداران زیادی پشت در ورزشگاه تجمع کرده‌اند  و خواهان حضور روی سکوهای ورزشگاه‌ شهدای مس رفسنجان هستند. حدود ۳ هزار تماشاگر بیرون ورزشگاه تجمع کرده اند.

حتی برخی خبرنگاران نیز بیرون از ورزشگاه مانده‌اند و برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل هستند.

محمد دانشگر که بازی را از روی نیمکت دنبال می کند، به دلیل اعتراض به داوری یک کارت زرد گرفت.

عوامل باشگاه مس با قرار دادن تصویر مرحوم ناصر حجازی در کنار زمین، یاد اسطوره استقلالی‌ها را گرامی داشتند.