۰ نفر

زن ایرانی سرمربی تیم ملی عراق شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷
کد خبر: 634148
زن ایرانی سرمربی تیم ملی عراق شد

مربی زن ایرانی هدایت تیم ملی فوتسال بانوان عراق را برعهده گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  خبرآنلاین؛ فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد با شهناز یاری مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتسال بانوان این کشور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا قرارداد امضا کرده است.

فراس بحر العلوم رییس کمیته فوتبال بانوان فدراسیون عراق در این زمینه گفت: مربی ایرانی شهناز یاری به همراه کادر فنی اش امروز(دوشنبه) به بغداد می رسد تا کارشان به صورت رسمی آغاز کنند. امروز نشست خبری برای معارفه سرمربی جدید تیم بانوان برگزار خواهیم کرد. مربی ایرانی شرایط بازیکنان تیم ملی بانوان را بررسی خواهد کرد تا بتواند بهترین ها را برای مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی عربستان انتخاب کند.

مدیر فدراسیون عراق ادامه داد: شهناز یاری یکی از بهترین مربیان ایرانی به شمار می آید که می تواند کمک زیادی به تیم ملی بانوان عراق کند. او اندیشه لازم برای پیشرفت تیم ملی فوتسال را دارد. قبل از آغاز مسابقات قهرمانی غرب آسیا در بغداد یک اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

پیش از این ناظم الشریعه سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال مردان کشورمان هم هدایت تیم ملی فوتسال عراق را برعهده گرفته بود و اکنون کادر فنی فوتسال عراق کاملا ایرانی شد.