۰ نفر

سوالی که بی پاسخ ماند؛

فرزاد مجیدی کجاست؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبر: 633997
فرزاد مجیدی کجاست؟

هیچکس در باشگاه استقلال از وضعیت مربی این تیم خبر ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدت‌هاست که فرزاد مجیدی مربی استقلال، در تمرینات و بازی‌های این تیم حضور ندارد و هیچکس هم درباره وضعیت وی روشنگری نکرده است. از ابتدای فصل هم برادر کوچک تر سرمربی استقلال به تناوب و در برهه‌های زمامی مختلف غیبت داشته و فرهاد برخی از این غیبت‌ها را به بیماری و برخی دیگر را تنبیهی بر بی انضباطی وی دانسته است. ولی اکنون مدت‌هاسن هیچ آپیدت جدیدی از وضعیت مجیدی ارائه نشده است و پیش تر در اقتصاد آنلاین هم‌خبر داده بودیم که به احتمال فراوان فرزاد تا آخر فصل آبی پوشان را همراهی نمی‌کند.

در نشست خبری امروز برای بازی با پدیده صالح مصطفوی مربی استقلال به جای فرهاد مجیدی حاضر شد و دلیل آن هم  کسالت سرمربی استقلال عنوان شد. با این حال وقتی از مصطفوی کمک مربی استقلال درباره دلیل غیبت همکارش پرسیده شد، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال مداخله کرد و صرفا با بیان اینکه سوالات نشست باید در چارچوب بازی باشد، از پاسخ درباره این موضوع طفره رفت و اجازه نداد مصطفوی هم چیزی در این باره بگوید.

حال سوالی که پیش بیاد اینجاست که چرا باشگاه استقلال و تیم رسانه‌ای اش نه تنها خودش به جای شفاف سازی درباره غیبت یکی از مربیان این تیم شفاف سازی نمی‌کند بلکه اجازه نمی‌دهد رسانه‌ها درباره این موضوع حتی سوالی مطرح‌ کنند!