۰ نفر

پویش همه جانبه پرسپولیسی ها در فضای مجازی؛

هشتگ گل گهر گیت ترند شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبر: 633645
هشتگ گل گهر گیت ترند شد

هواداران پرسپولیس در اعتراض به حکم بازیکن گابنی گل گهر، اعداد و ارقام عجیبی را در فضای مجازی از خود به جای گذاشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ از حکم اریک باگناما بازیکن گابنی و پرحاشیه گل گهر سیرجان چندماهی می‌گذرد. ماجرایی که فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد و‌ البته باعث کسر امتیاز از این تیم سیرجانی شد. اتفاقی که به جز خود این تیم، صدای اعتراض پرسپولیسی‌ها را هم درآورد چراکه در این بین ۲ امتیاز به تیم استقلال تعلق گرفت و این موضوع در روند بالانشینان جدول لیگ برتر تاثیرگذار بوده است.

اکنون که به پایان فصل نزدیک می‌شویم و اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال صدرنشین به ۴ امتیاز تقلیل پیدا کرده، پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به شدت خواهان ابطال این رای هستند. هواداران پرسپولیس طی روزهای اخیر بیش از ۱۲۵ هزار باز از هشتگ گل‌گهر گیت استفاده کرده و‌ خواهان بررسی مجدد این پرونده شدند. پرونده‌ای که حکم آن توسط کمیته انضباطی صادر و توسط کمیته استیناف تایید شده و مشخص نیست قابل بازگردانی هست یا خیر.

در آخرین اظهار نظر، محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس خواستار باطل شدن رای پرونده گل گهر شد. از طرفی دیگر معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به حواشی اخیر پیرامون پرونده بازیکن آفریقایی گل گهر هم واکنش نشان داد. معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: “نکته کلیدی پرونده اریک باگناما همان 4 بازی ملی است. تا زمانی که اثبات نشود این بازیکن قبل از پیوستن به گل‌گهر دارای 4 بازی ملی بوده، به نظر بنده هزار بار هم این پرونده بررسی شود تغییری در رای حاصل نخواهد شد. چون قطعا باگناما تا آن تاریخ فاقد این تعداد بازی ملی بوده است.”