۰ نفر

اعلام تاریخ صدور آرا استراماچونی و پادوانی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبر: 633336
اعلام تاریخ صدور آرا استراماچونی و پادوانی

معاون بین‌الملل استقلال به تشریح وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه در فیفا و دادگاه CAS پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، باشگاه استقلال طی چند وقت گذشته درگیر برخی پرونده‌های حقوقی بازیکنان و سرمربی سابق خود بود که باعث شد آبی‌پوشان در انتظار صدور احکام انضباطی از سوی دادگاه حکمیت ورزش باشند.

از مهم‌ترین این پرونده‌ها می‌توان به شکایت پادوانی و استراماچونی، بازیکن و سرمربی سابق آبی‌ها اشاره کرد که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. اکنون افضلی از زمان صدور آرا این دو پرونده در روزهای پایانی اردیبهشت و اواسط خرداد خبر می‌دهد.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره وضعیت پرونده پادوانی، گفت: «طبق آخرین مکاتبات ما با فیفا، رأی پادوانی ۱۳ خرداد صادر می‌شود.» افضلی همچنین تاریخ اعلام حکم پرونده استراماچونی را ۳۰ اردیبهشت اعلام کرد.

او در خصوص پرونده شکایتی میلیچ این‌گونه توضیح داد: این پرونده برخلاف دو پرونده قبلی در CAS نیست و در فیفا جریان دارد و الان منتظر رأی فیفا هستیم.

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال درباره طلب کورتریک بلژیک از باشگاه استقلال، بیان کرد: آخرین قسط طلب این باشگاه در خصوص انتقال محمد نادری هم پرداخت شد و پرونده او بسته شده است.

افضلی در خصوص طلب باشگاه پورتیموننزه پرتغال هم گفت: قسط نهایی طلب این باشگاه از استقلال جهت انتقال جعفر سلمانی هم پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.