۰ نفر

گل محمدی: لیگ یک جورهایی تازه شروع شده!

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶
کد خبر: 633151
گل محمدی: لیگ یک جورهایی تازه شروع شده!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید لیگ یک جورهایی تازه شروع شده و امتیاز از دست دادن استقلال برای ادامه راه کمک‌شان می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، یحیی گل‌محمدی که از روی سکوها پیروزی تیمش را نگاه کرد در پایان مسابقه در مورد این بازی و کم شدن اختلاف گفت: هنوز پنج بازی حساس دیگر مانده، من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. واقعا با غیرت بازی کردند و هنوز برای قهرمان شدن فرصت داریم. لیگ یک جورهایی تازه شروع شده و امتیازات مهمی، هم برای ما و هم برای تیم رقیب مانده است. امروز شاهد یک بازی خوب و منظم از بچه‌ها بودیم، خیلی زحمت کشیدند و مزد تلاش‌شان را گرفتند.

او در مورد متوقف شدن استقلال اظهار داشت: در هرصورت فکر می‌کنم این رقابت خوبی‌اش این است که هنوز ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن رقیب و امتیاز گرفتن کامل ما این حساسیت برای دو تیم حساس‌تر می‌شود. از روی سکو بازی‌ها را دیدن خیلی سخت است.

گل‌محمدی در مورد این برد حساس مقابل پیکان بیان کرد: برد ارزشمندی بود و مقابل یک تیم جوان و با انگیزه که تاکتیک خوبی دارد موفق و پیروز شدیم؛ با اینکه 10 نفره شدیم توانستیم باز هم گل بزنیم و هم خوب دفاع کنیم. این برد را به هواداران که حمایت کردند و همین‌طور بازیکنان با شرف تیمم تقدیم می‌کنم که فشار زیادی روی‌شان بود و در این سه هفته تمرینات سختی داشتند ولی با تمرکز بالا بازی کردند و باتوجه به اینکه استقلال هم امتیاز از دست داد کمک‌مان می‌کند بهتر ادامه دهیم‌‌‌.