۰ نفر

داستان پرماجرای بدهی در باشگاه آبی؛

مدیران سابق استقلال چقدر از این تیم طلب دارند؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 632788
مدیران سابق استقلال چقدر از این تیم طلب دارند؟

اخیرا اخباری مبنی بر درخواست مدیران سابق استقلال برای دریافت پول از این باشگاه به‌گوش‌ می‌رسد که حالا مبالغی درخواستی مشخص شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ طی روزهای اخیر، اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه برخی از مدیرانی که سابق بر این در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردند و در زمان‌مضورشان به این باشگاه کمک مالی کرده اند و به واسطه آن حتی در میان هواداران این تیم محبوب و‌ مشهور شده‌اند، امنون به دنبال بازپس گیری پول خود هستند و بعضا سود آن را مب‌خواهند! نفر اول، اسماعیل خلیل زاده، رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه یکی از طلبکاران جدید باشگاه است. او ۵۶۰ هزار دلار یعنی ۱۴ میلیارد طلب کرده و خواستار تسویه حساب شده است! او این رقم را برای پرداخت مطالبات بازیکنان هزینه کرده است. علی نامداری، شخصی که در باشگاه سمتی رسمی نداشت و تنها از او به عنوان مشاور هیات مدیره یاد می‌شد، ۳۹ میلیارد تومان طلبکار است! 

این درحالی است که شرکت آریابرتر دیگر طلبکار فعلی استقلال است. این شرکت که به عنوان حامی مالی باشگاه در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی قرارداد همکاری امضا کرده بود اکنون ۱۳ میلیارد تومان طلبکار است.  

ضمن اینکه شنیده می‌شود یک بانک خصوصی هم مبلغ ۴ میلیارد تومان طلب دارد و یکی دیگر از اعضای اسبق هیات مدیره در زمان مدیرعاملی رضا افتخاری هم مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرده بود اکنون مدعی است که با حساب دیرکرد سود باید ۴۰ میلیارد تومان دریافت کند.

حال باید دید عاقبت این‌ ماجرا که با واکنش اعضای فعلی هیات مدیره استقلال هم مواجه شده، به کجا می‌رسد.