۰ نفر

خاموشی همیشگی ایجنت شگفت انگیز؛

خبر درگذشت مینو رایولا تایید شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴
کد خبر: 632241
خبر درگذشت مینو رایولا تایید شد

مینو رایولا، مشهورترین مدیر برنامه فوتبال جهان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در ۴۸ ساعت اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد سلامتی مینو رایولا منتشر شده و حتی یک بار خبر درگذشت او تکذیب شد. اما ساعتی قبل خانواده مینو رایولا با انتشار متنی در صفحه او این خبر تلخ را تایید کرده و از همه اهالی فوتبال خواستند به حریم شخصی آنها احترام بگذارند.

در این بیانیه آمده است: "با غم بی پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت انگیزترین مدیر برنامه دنیای فوتبال همه ادوار را با شما تقسیم می‌کنیم. مینو تا آخر با همان قدرتی که در میز مذاکره برای دفاع از بازیکنان به‌کار می‌گرفت، مبارزه کرد. مثل همیشه مینو باعث افتخار ما شد و البته خودش هیچ‌وقت متوجه این موضوع نشد. مینو زندگی‌های فراوانی را در دوران کاری خود تحت تاثیر قرار داده و فصل جدیدی را در تاریخ فوتبال مدرن نوشت. 

غیبت او برای همیشه حس خواهد شد. ماموریت مینو برای تبدیل کردن فوتبال به جایی بهتر برای بازیکنان با همان شور و اشتیاق ادامه خواهد داشت. ما از همه به‌خاطر حمایت‌های فراوانی که در این دوران سخت دریافت کردیم تشکر می‌کنیم و در این لحظه دشوار، خواهان احترام به حریم خصوصی خانواده و دوستان هستیم."

مینو رایولا در ایتالیا به دنیا آمد، اما با خانواده خود در کودکی به هلند نقل مکان کرد. او کار خود را به‌عنوان یک مدیر برنامه در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز کرد و اولین قرارداد مهم او نیز انتقال پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال ۱۹۹۶ بود. در سال‌های اخیر رایولا به‌عنوان یک مدیر برنامه قدرتمند در دنیای فوتبال شناخته شده و وکیل ستاره‌های بزرگی مانند ارلینگ هالند، پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ، ماتیس دی لیخت، جانلوئیجی دوناروما و بسیاری دیگر بود.

توییت

بیانیه‌ای که مرگ رایولا را تایید کرد