۰ نفر

تصمیمی که به زودی نهایی می شود؛

مجیدی در آستانه جدایی از استقلال

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶
کد خبر: 632007
مجیدی در آستانه جدایی از استقلال

نیمکت استقلال به زودی دستخوش تغییراتی می شود و صدرنشین لیگ برتر بدون مربی اش به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ غیبت های مداوم فرزاد مجیدی روی نیمکت استقلال یکی از حواشی بزرگ آبی ها در این فصل بوده که هیچگاه هم دلایل آن مشخص نشد. ابتدای فصل که فرزاد چند روزی غایب بود، سرمربی استقلال اعلام کرد که وی به دلیل بیماری در تمرینات و بازی های تیم حضور ندارد. فرهاد مجیدی سپس غیبت بعدی برادرش را به بی انضباطی ربط داد و پس از رفت و آمد چند باره روی نیمکت استقلال، الان هیچکس دقیقا اطلاع ندارد فرزاد چرا در کنار تیم نیست و اصلا چه اتفاقی برای وی رخ داده است.

مجیدی کوچک تر که پیش تر به عنوان سرپرست و کمک سرپرست در استقلال فعالیت می کرده، در ابتدای فصل و با توجه به خواسته مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال، به کادرفنی اضافه شد تا دستیار فرهاد شود اما مشخص نیست چه اتفاقاتی درحال رخ دادن است که این دستیار در تمرینات و بازی های تیم حضور ندارد. به همین دلیل هم از باشگاه استقلال شنیده می شود فرزاد تا پایان فصل روی نمیکت این تیم نخواهد نشست و اگر قرار بر ادامه دادن وی با تیم باشد، بازنگری کلی در شرایط به وجود می آید تا اتفاقات این فصل تکرار نشود.

اما چیزی که بسیار به واقعیت نزدیک به نظر می رسد، این است که مجیدی تا پایان فصل روی نمکت آبی ها نخواهد نشست و درآستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.