۰ نفر

دو استقلالی مشهور در پرسپولیس

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبر: 631868
دو استقلالی مشهور در پرسپولیس

سال 1374 پرسپولیس در آستانه‌ی یک نوسازی قرار داشت

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، با جدایی علی پروین از باشگاه پرسپولیس و هم‌چنین پایان دوره‌ی سرمربیگری سه نفره‌ی محمد پنجعلی، ناصر محمدخانی و حمید درخشان در جمع سرخ‌ها، امیر عابدینی مدیرعامل وقت تصمیم گرفت تیم فوتبال این باشگاه را با شمایلی جدید و با استخدام سرمربی خارجی به زمین بفرستد.

این اولین حضور پرسپولیس با مربیگری یورگن گِده در یک تورنمنت دوستانه که آن زمان در اصفهان برگزار می‌شد، است؛ تیمی که بازیکنان مشهور و گمنامی را در خود دارد، از افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد و یحیی گل‌محمدی تا نعیم سعداوی و محسن عاشوری و مهدی مهدوی‌کیا.

نکته‌ی جالب حضور دو استقلالی سابق، محمود کلهر و رضا احدی در این باشگاه است؛ احدی که سابقه‌ی حضور طولانی در استقلال را داشت، بعد از یک دوره بازی در ذوب‌‎آهن به جمع پرسپولیسی‌ها ملحق شد و پیراهن شماره 8 را به تن کرد، البته او در تیمی که محسن عاشوری به عنوان کاپیتان در جمع خود داشت، آن‌چنان که باید ندرخشید.

احدی به واسطه‌ی آشنایی با زبان آلمانی، مترجم یورگن گِده سرمربی آلمانی تیم هم بود؛ نکته‌ی جالب دروازه‌بان خوزستانی پرسپولیس در این دوره است. شکرخدا آغاسی که بعد از دوره‌ی کوتاه سرخ‌پوشان را ترک کرد