۰ نفر

خبر مرگ سوپر ایجنت دنیای فوتبال تکذیب شد اما؛

نفس های رایولا به شماره افتاده است

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 631705
نفس های رایولا به شماره افتاده است

خبر فوت مینو رایولا یکی از سرشناس‌ترین و پرحاشیه‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال فعلا تکذیب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ساعتی پیش رسانه دولتی TGLA۷ ایتالیا خبر داد مینو رایولا در سن ۵۴ سالگی درگذشته است. مدیربرنامه بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ، پا پوگبا ارلینگ هالند، ژانویه گذشته در بیمارستان سن رافائل میلان تحت عمل جراحی قرار گرفت و گاتزتا دلو اسپورت در آن زمان گزارش داد که او باید تحت نظر مداوم پزشکان باشد. هرچند که پس از انتشار سراسری خبر مرگ این ایجنت مشهور، خوزه فورتس رودریگس خدست راست مینو رایولا در مصاحبه با رسانه هلندی NOS اعلام کرد خبر درگذشت رایولا صحت ندارد و او هنوز زنده است. با این‌حال شرایط این ایجنت ایتالیایی-هلندی بسیار بحرانی است. 

مینو رایولا که در سال ۱۹۶۷ در ایتالیا به دنیا آمد، یکی از مهم ترین ایجنت های فوتبالی دنیا بود و از اواخر دهه ۱۹۸۰ وارد این حرفه شد. در میان ستاره های دنیای فوتبال، نام هایی مانند دنیس برگکمپ، روبینیو، بالوتلی، ماتیاس دی لیخت، دوناروما و مویزه کین را هم می توان اشاره کرد که مدیریت برنامه های شان بر عهده رایولا بود. وی از آن دست چهره‌هایی بود که به دلیل حرفه‌ای گری، سرسختی در مذاکرات و پورسانت نجومی، مورد تنفر اکثر هواداران فوتبال قرار داشت اما اکنون سرمایه‌ای حدودا یک میلیارد یورویی در بازار سرمایه باریکنان دارد.

رایولا بر سر انتقال سال ۲۰۱۶ پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد که با ۱۱۶ میلیون یورو گران ترین خرید تاریخ در آن زمان بود، نامی برای خود دست و‌ پا کرد و همان زمان بابت آن انتقال ۲۰ میلیون یورو حق کمیسیون دریافت کرد. 

وضعیت  یکی از بزرگترین چهره‌های نقل و انتقال تابستانی دچار ابهام می‌شود. ارلینگ هالند که موکل رایولا بود، بند فسخ ۷۵ میلیونی‌اش فعال شده و قرار بود رایولا از تیم بعدی‌اش ۲۵ میلیون یورو پورسانت دریافت کند که هنوز هیچ چیزی از آینده مشخص نیست، نشده است.