۰ نفر

خط و نشان بازیکن سودانی برای پرسپولیس و گل محمدی

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبر: 631495
خط و نشان بازیکن سودانی برای پرسپولیس و گل محمدی

مهاجم سودانی پیکان می‌گوید به ایران آمده تا به تیم جدیدش کمک کند و استعدادهایش را نشان بدهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  خبرآنلاین؛ تیتو اوکلو مهاجم ملی پوش سودانی در نهایت قراردادش را با تیم فوتبال پیکان به امضا رساند و در هفته های پایانی لیگ برتر این تیم را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن ۲۶ ساله که ۱۰ بازی ملی در کارنامه دارد و تاکنون ۳ بار هم برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده، حالا آرزوهای زیادی را در فوتبال ایران دارد.

دلیل آمدنت به ایران چیست و چرا عضو باشگاه پیکان شدی؟

برای من یک افتخار است که به ایران آمدم و به پیکان پیوستم. ایران از نظر فوتبالی کشور خوبی است و رنکینگ خوبی در فوتبال دنیا دارد. پیکان هم تیم خوبی است که آمده ام تا استعدادم را نشان بدهم.

چقدر از تیم پیکان شناخت داری؟

پیش از این شناخت زیادی از پیکان نداشتم. در ابتدا به تیم شهرخودرو رفتم. آنجا شرایط برایم خوب پیش نرفت و به من گفتند نمی‌توانیم با بازیکنان خارجی قرارداد ببندیم.

در چند هفته قبل برای تیم ملی سودان دو گل حساس به ثمر رساندی. این روند را در پیکان هم ادامه می‌دهی؟

در دو بازی سودان با جیبوتی دو گل زدم و دو پاس گل دادم. در واقع به اینجا آمدم که به باشگاه(پیکان) کمک کنم. باید سعی کنم گل های زیادی برای پیکان به ثمر برسانم.

احتمال دارد اولین بازی ات را مقابل پرسپولیس انجام بدهی. پرسپولیس یکی از تیم های بزرگ ایران محسوب می‌شود

می‌دانم بازی سختی است. اما همیشه تیمی که بازیکنانش کنار هم خوب بازی می‌کنند، نتیجه خوبی هم کسب می‌کند. امیدوارم خوب کار کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم.

چهره ات اخمو است؛ همیشه اینطور هستی؟

نه واقعا... نه، من همیشه خندان هستم. از هتل آمدم، خواب آلود هستم و خسته هستم.

در این مدت فارسی هم یاد گرفته‌ای؟

بله، بلدم... کلماتی مثل خوبم، خوبی، چطوری، صبح بخیر، شب بخیر، داداش و بارک‌الله... (باخنده) در حال یادگیری بیشتر هم هستم.

گادوین منشا را می‌شناسی؟

بله.

می‌دانی اولین تیم او در ایران،‌ پیکان بود؟

بله، به من گفته‌ بودند.

چه هدفی را در فوتبال ایران و در تیم پیکان دنبال می‌کنی؟

آمده‌ام به این باشگاه کمک کنم. آمده‌ام تا استعدادم را رشد و نشان بدهم. خیلی به آینده امید دارم. آمده ام در لیگ(ایران) بهتر شوم. مربی ما روابط دوستانه ای با بازیکنان دارد. هم‌تیمی هایم نیز رابطه دوستانه ای با من دارند. من همیشه آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم.