۰ نفر

هشدار روزنامه نگار آمریکایی؛

آمریکایی ها تیم‌ملی ایران را دست‌ کم نگیرند

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 631328
آمریکایی ها تیم‌ملی ایران را دست‌ کم نگیرند

روزنامه‌نگار آمریکایی معتقد است که تیم تحت‌هدایت گرگ برهتالتر نباید شاگردان داراگان اسکوچیچ را دست‌کم بگیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، داگ مک‌اینتایر روزنامه‌نگار و نویسنده فوتبال شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» درباره گروه تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: گروه B گروهی قابل مدیریت برای آمریکا است. انگلیس مدعی است اما آمریکایی‌ها بازیکنان آنها را می‌شناسند و به خوبی مقابل آنها بازی خواهند کرد. آنها همچنین هیچ ترسی از مصاف با سه‌شیر نخواهند داشت. اگر قرعه دیگری به آمریکا می‌خورد، تیم‌هایی مثل بلژیک یا برزیل از سید یک، ممکن بود حالا چنین احساسی نداشته باشیم.

وی در ادامه درباره تیم تحت‌هدایت دراگان اسکوچیچ که به عنوان اولین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آورد، اظهار داشت: ایران بهتر از آن چیزی است که خیلی‌ها فکر می‌کنند، آنها در جام جهانی ۱۹۹۸ و در تنها دیداری که تاکنون با آمریکا داشته‌اند، موفق به شکست حریف خود شدند اما تیم تحت‌هدایت گرگ برهالتر می‌تواند خیلی بهتر از این کار کند، به خصوص برای بازی‌ای که می‌تواند یک فینال مهم مرحله گروهی باشد.

این روزنامه‌نگار آمریکایی در پایان خاطرنشان کرد: سپس آمریکا باید با حریفی که هنوز ناشناخته است در اولین بازی خود در جام جهانی قطر بازی خواهد کرد که یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهند بود. رویارویی با یک حریف بریتانیایی مانند اسکاتلند یا ولز، بهترین آماده‌سازی ممکن برای بازی دوم مقابل انگلیس (که اتفاقاً در دو دوره قبلی جام جهانی نتوانست یانکی‌ها را شکست دهد) خواهد بود.