۰ نفر

در آستانه جدایی از یونایتد؛

پایان کار پوگبا؛ حتی رفتن از گروه واتس‌اپ تیم!

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳
کد خبر: 630960
پایان کار پوگبا؛ حتی رفتن از گروه واتس‌اپ تیم!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد رابطه خود را با این باشگاه به حداقل رسانده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، دوران نه‌چندان خوب و موفقیت آمیز پل پوگبا در رختکن یونایتد رو به اتمام بوده و جدایی این بازیکن قطعی شده است. پل پوگبا به هم‌تیمی‌های خود در منچستریونایتد گفته که تابستان امسال از این باشگاه جدا می‌شود و حتی اخبار حاکی از آن است که او گروه واتس اپ این تیم را نیز ترک کرده است. 

پوگبا2

به نظر پل پوگبا برابر لیورپول آخرین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام داد و همچنین نشریه میرر مدعی شد این بازیکن فرانسوی آخرین پیام خود را به گروه تیمی در واتس اپ ارسال و آنجا را ترک کرده است. البته پوگبا در دقایق ابتدایی بازی مقابل لیورپول مصدوم شده و خیلی زود جای خود را به جسی لینگارد داد. 

پل پوگبا و مدیر برنامه‌اش مینو رایولا بارها در مورد احتمال رفتن این بازیکن از یونایتد صحبت کرده‌اند و رابطه این بازیکن با هواداران شیاطین سرخ به حدی تیره و تار شده بود که او اخیرا در مقابل اعتراضات آنها به طعنه دستش را روی گوش خود برد. پل پوگبا در ماه مارچ ناراحتی خود را از وضعیت یونایتد به‌صورت آشکار اعلام کرد و مدعی شد از زمان بازگشت مجدد به این باشگاه اصلا از وضعیت یونایتد و تعداد عناوین قهرمانی این تیم راضی نیست. قرارداد این بازیکن ۲۹ ساله در پایان فصل تمام می‌شود و به نظر می‌رسد خرید رکوردشکن و ۸۹ میلیون پوندی یونایتد به‌زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.