۰ نفر

سریال حقوق های نجومی فدراسیون نشین ها

پاداش به رییس کمیته اخلاق بابت برد برابر کامبوج! + ریز پاداش ها

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴
کد خبر: 630798
پاداش به رییس کمیته اخلاق بابت برد برابر کامبوج! + ریز پاداش ها

افشای حقوق های نجومی اعضای فدراسیون در زمان عزیزی خادم تمامی ندارد و اعضای هیات رییسه فعلی هم در آن دخیل هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اولین جرقه افشای پاداش های دریافتی به شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال مربوط می شد که مخالفان او و آنهایی که زمینه برکناری موقتش را فراهم کرده بودند، میزان پاداش دریافتی او را در اختیار رسانه ها قرار دادند که طی آن رئیس معزول ۳۰۶ میلیون تومان دریافت کرده بود. دومین نفری که میزان پاداش او در مدت حضورش افشا شد، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بود که عنوان شد مبلغی حدود ۹۱۵ میلیون تومان دریافت کرده است.

آنطور که خبرگزاری مهر ادعا کرده، از بین اعضای هیات رئیسه حیدر بهاروند، شهره موسوی و حمیدرضا مهرعلی رقمی به عنوان پاداش دریافت نکرده اند اما میرشاد ماجدی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی، خداداد افشاریان، بهرام رضاییان، احسان اصولی و طهمورث حیدری هم مبالغ مختلفی را به عنوان پاداش چهار بازی تیم ملی برابر هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق دریافت کرده اند! ضمن این که حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون نیز به همین خاطر رقمی را دریافت کرده که جمع کل این پاداش ها به بالای ۴ میلیارد ریال می رسد. رقم دریافتی اعضای هیات رئیسه و دبیرکل فدراسیون بر اساس اسناد منتشر شده ۴۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. هیات رئیسه ای که خود عامل برکناری عزیزی خادم شد و با شعار اصلاح وضعیت موجود، اکنون تمام قدرت فوتبال ایران را در اختیار دارد. جالب اینجاست که در لیست مذکور، برای سمت هایی نظیر ریاست کمیته های اخلاق، جوانان، تعیین وضعیت و دپارتمان داوری هم پاداش رد شده تا مجموع مبالغ خالص پرداختی به ۵۰۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برسد. 

این درحالی است که صبح امروز هم خبرگزاری ایسنا اسنادی را منتشر کرد که مشاور، چند نفر از دپارتمان روابط عمومی که مخالف سرسخت فدراسیون مهدی تاج و خط مشی وی بودند، و همچنین عکاس تیم ملی هم بالغ بر یک میلیارد تومان پاداش دریافت کرده اند.

نکته عجیب اینجاست در بین افرادی که این پاداش را دریافت کرده اند، منصور قنبرزاده سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم قرار دارد که مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان دریافت کرده است.

خالص دریافتی پاداش اعضای هیات رئیسه (که در این لیست عنوان حقوقی و مسئولیت آنها در کمیته های مختلف درج شده)، دبیرکل و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

- مهرداد سراجی : ۵۸۵ میلیون ریال

- احمدرضا براتی : ۵۸۵ میلیون ریال

- خداداد افشاریان: ۵۸۵ میلیون ریال

- احسان اصولی : ۵۸۵ میلیون ریال

- طهمورث حیدری: ۵۸۵ میلیون ریال

- میرشاد ماجدی : ۵۸۵ میلیون ریال

- بهرام رضاییان(دریافتی ۱۵ درصد): ۳۵۱ میلیون ریال

- حسن کامرانی فر(دریافتی ۱۰ درصد): ۲۳۴ میلیون ریال

- یونس اسدی مقدم - رئیس کمیته اخلاق(۵ درصد): ۱۱۷ میلیون ریال

- ابوالفضل حسن زاده محمدی - رئیس کمیته انضباطی: ۱۱۷ میلیون ریال

- علیرضا صالحی - رئیس کمیته استیناف: ۱۱۷ میلیون ریال

- جمشید نورشرقی - رئیس کمیته تعیین وضعیت: ۱۱۷ میلیون ریال

- منصور قنبرزاده - سرپرست سابق دبیرکلی(۱۵ درصد): ۳۵۱ میلیون ریال