۰ نفر

ماجرای دستیار ایتالیایی مجیدی پیچیده شد؛

احتمال عدم بازگشت پین به استقلال

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبر: 630770
احتمال عدم بازگشت پین به استقلال

حضور دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در این روزها به معضلی پرحاشیه برای استقلال تبدیل شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ گابریل پین نامی آشنا در فوتبال ایتالیاست که سوابق درخشانی در کشورش دارد. تاثیر پین در ترکیب استقلال فراتر از تصورات بوده تا جایی که هم خود مجیدی و هم کارشناسان به این موضوع اذعان دارند اما با وجود شخصیت آرامی که این مربی دارد، از زمان ورود به ایران حواشی زیاد حول او به وجود آمده است. 

پین تنها یک بار در اوایل حضورش در ایران در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و یک بار هم در میکسدزون ورزشگاه آزادی و پس از بازی با سپاهان بود که حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران شد. درواقع مرتبه دوم هم بنا به درخواست شخص مجیدی انجام شد چرا که پیش از این دیدار یکی از روزنامه های ورزشی خبری مبنی بر اختلاف پین با فرهاد و جدایی وی از استقلال منتشر کرده بود. البته که مربی ایتالیایی همه این موارد را تکذیب کرد اما خب از آن زمان شایعات هیچگاه دست از سر کادرفنی صدرنشین لیگ برتر برنداشت. در طول این مدت مدیربرنامه های ایرانی پین گاه و بیگاه-البته بدون اینکه نام مستقیمی بکار ببندد- به رفتار و طرز برخورد فرهاد مجیدی کنایه می زد و حالا اختلاف این شخص با سرمربی استقلال کاملا علنی شده است.

اما جدیدترین اتفاق رخ داده مربوط می شود به غیبت گابریل پین در تمرینات استقلال. با حذف آبی پوشان از جام حذفی و تعطیلی لیگ برتر، تمرینات آبی پوشان هم چند روزی تعطیل شد و پین برای مرخصی چند روزه به کشورش بازگشت. با این حال قرار بود تا چهارشنبه هفته گذشته وی در تمرینات حاضر شود که خبر رسید او درگیری بیماری کرونا شده است. خود پین هم برای هواداران پیغامی فرستاد که تا جمعه و به محض منفی شدن تست اش، به ایران بازمی گردد. با این حال سه روز از تاریخ یادشده گذشته و پین نه تنها برنگشته که هنوز هیچ خبر موثقی از وی در دسترس نیست. مدیربرنامه اش هم همچنان علیه مجیدی موضع گیری می کند و مشخص نیست چه اتفاقاتی در پس پرده ماجرا در حال رخ دادن است. پیگیری ها نشان می دهد باشگاه استقلال با فراخواندن مدیربرنامه پین به باشگاه، قصد دارد تا به ماجراهای پیش آمده ورود کند. هرچند که این خبر اگر صحت داشته باشد، این موضوع را به اذهان مبادره می کند که چرا چنین اتفاقی زودتر رخ نداده است. البته در این زمینه زمزمه های دیگری هم به گوش می رسد مبنی بر اینکه پین بابت عدم دریافت مطالباتش از باشگاه دلخور است و تا زمانی که پول دریافت نکند، به ایران باز نمی گردد! یعنی جلسه پیش رو، به نوعی برای دلجویی از پین به واسطه مدیربرنامه اش است و تا این لحظه و با وجود همه تکذیب ها، هیچ بعید نیست که دستیار محبوب مجیدی رفیق نیمه راه شود و در بازی های باقی مانده تیم را تنها بگذارد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، قطعا با افشاگری و واکنش تند سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر همراه خواهد شد.