۰ نفر

قدرت کادرفنی استقلال کاهش پیدا می‌کند؟

گابریل پین، نگرانی جدید مجیدی

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۴
کد خبر: 629765
گابریل پین، نگرانی جدید مجیدی

وضعیت مربی ایتالیایی استقلال سبب شده تا درخصوص آینده وی شبهات زیادی به وجود بیاید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گابریله پین مربی ایتالیایی تیم استقلال در این فصل یکی از ارکان اصلی آبی‌پوشان بوده است تا جایی که خیلی‌ها ساختار دفاعی استقلال را که با گذشت ۲۴ هفته از لیگ برتر  تنها ۸ گل دریافت کرده‌اند را متوجه نقش او در این تیم می‌دانند. ادعای که چندان هم بیراه نیست چرا که از اخباری که از تمرینات استقلال به بیرون می‌آید هم کار اختصاصی پین با مدافعان تیم سوژه اصلی است. این مربی آرام ایتالیایی که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ ایتالیا و تیم ملی این کشور را داشته است در این فصل کمتر در رسانه‌ها بود و سعی کرد بیشتر تجربیاتش را در اختیار استقلال قرار دهد.

اکنون طبق شایعاتی که شنیده می‌شود، دو تیم لیگ برتری برای نیمکت خود به دنبال این مربی سرشناس هستند و قصد دارند برای فصل آینده روی پین به عنوان نفر شماره یک حساب کنند. موضوعی که قطع به یقین با واکنش منفی فرهاد مجیدی مواجه می‌شود چراکه وی بارها در جمع‌های خصوصی و عمومی از نقش غیر قابل انکار این مربی در برنامه ریزی‌هایش سخن گفته است.

البته مسئله اینجاست که پین تنها از لیگ ایران پیشنهاد ندارد و خبر می‌رسد که یک تیم خارجی نیز قصد دارد این مربی را به خدمت بگیرد. از فدراسیون فوتبال هم خبرهایی به بیرون درز پیدا کرده است که پین می‌تواند گزینه جدی برای تقویت کادرفنی دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی باشد، هر چند که در این زمینه خبر دقیقی منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید آینده این مربی ایتالیایی در استقلال رقم می‌خورد یا اینکه فصل آینده او را در جای دیگری خواهیم دید.

البته که پین فعلا در تعطیلات در کشورش به سر می‌برد و درحالی که قرار بود امروز به ایران بازگردد، با تست کرونای مثبتی که روز گذشته برای باشگاه ارسال کرده، چند روزی مرخصی‌اش را تمدید کرده است!