۰ نفر

نگرانی در مادرید؛ هواداران چلسی شورش نکنند

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵
کد خبر: 627504
نگرانی در مادرید؛ هواداران چلسی شورش نکنند

شهرداری مادرید نگران شورش هواداران چلسی در شب دیدار با رئال در پایتخت اسپانیا است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، رئال مادرید امشب و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود پذیرای چلسی بوده و برای صعود به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت تلاش می کند. البته شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار رفت و در لندن نمایش فوق العاده ای داشته و با هت تریک کریم بنزما موفق به کسب پیروزی ۱-۳ شدند. 

بدین ترتیب کهکشانی ها بخت فراوانی برای صعود داشته و حتی در صورت باخت با اختلاف یک گل نیز راهی دور بعد خواهند شد. علیرغم حذف شدن قانون گل در خانه حریف، شرایط رئال مادرید در هفته های اخیر به خصوص در لیگ قهرمانان به شکلی بوده که به نظر این تیم شانس زیادی برای غلبه بر چلسی در بازی امشب نیز دارد.

هوادران چلسی

اما سفر تعداد قابل توجهی از هواداران چلسی برای تماشای دیدار این تیم مقابل رئال مادرید باعث نگرانی پلیس و شهرداری مادرید شده است. از صبح امروز تعداد قابل توجهی از نیروهای پلیس این شهر در بسیاری از نقاط پایتخت اسپانیا مستقر شده و در حال بررسی اوضاع و کنترل شرایط در مادرید هستند.  

البته تا عصر که جنجالی از سوی هواداران چلسی ایجاد نشده و پلیس مادرید امیدوار به استمرار این روند تا خروج آنها از این شهر است. هواداران انگلیسی در سال های اخیر سابقه بدی در درگیری و تخریب در کشورهای دیگر داشته اند و حذف احتمالی چلسی در مسابقه امشب ممکن است موجب عصبانیت آنها شود.